Diplomová práce se zabývá komunikační strategii směrem ke klíčovým zákazníkům ve firmě Aukro. V teoretické části práce je především vymezen pojem komunikační strategie, jejíž součástí je komunikační mix a jeho nástroje. Jelikož se jedná o firmu působící v oblasti e-commerce, nechybí ani specifikace nástrojů komunikačního mixu právě na internetu. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části provedena analýza ko-munikačního mixu firmy Aukro využitého ke komunikaci směrem ke klíčovým zákazníkům. Dále byly provedeny dvě průzkumné sondy v ročním rozmezí, jejímž úkolem bylo zjistit vliv komunikačních nástrojů na klíčové zákazníky. Na bázi zjištěných dat je v projektové části navržena komunikační strategie ke klíčovým zákazníkům na roční období.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the communication strategy towards key customers in the company Aukro. The theoretical part is mainly to define the term communication strategy, which includes the communication mix and tools. Because Aukro is a company active in e-commerce, there is specification of communication mix tools currently on the Internet. After defining the necessary theoretical basis is make practical analysis of the communi-cations mix company Aukro utilized to communicate to key customers. I also held a double exploration in the annual range, whose task was to determine the impact of communication tools for key customers. Based on this data I set up communication strategy for key customers for one year.
Communication strategies, communication mix, key customers, CRM, company Aukro
Rozsah průvodní práce
81 s., 6 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikační strategii směrem ke klíčovým zákazníkům ve firmě Aukro. V teoretické části práce je především vymezen pojem komunikační strategie, jejíž součástí je komunikační mix a jeho nástroje. Jelikož se jedná o firmu působící v oblasti e-commerce, nechybí ani specifikace nástrojů komunikačního mixu právě na internetu. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části provedena analýza ko-munikačního mixu firmy Aukro využitého ke komunikaci směrem ke klíčovým zákazníkům. Dále byly provedeny dvě průzkumné sondy v ročním rozmezí, jejímž úkolem bylo zjistit vliv komunikačních nástrojů na klíčové zákazníky. Na bázi zjištěných dat je v projektové části navržena komunikační strategie ke klíčovým zákazníkům na roční období.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the communication strategy towards key customers in the company Aukro. The theoretical part is mainly to define the term communication strategy, which includes the communication mix and tools. Because Aukro is a company active in e-commerce, there is specification of communication mix tools currently on the Internet. After defining the necessary theoretical basis is make practical analysis of the communi-cations mix company Aukro utilized to communicate to key customers. I also held a double exploration in the annual range, whose task was to determine the impact of communication tools for key customers. Based on this data I set up communication strategy for key customers for one year.
Communication strategies, communication mix, key customers, CRM, company Aukro
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k zadanému tématu: komunikační strategie pro klíčové zákazníky.
2. Zpracujte analýzu současného stavu dané problematiky.
3. Na základě zjištěných dat z analýzy proveďte dotazníkové šetření.
4. Vyhodnoťte a zpracujte dotazníkové šetření, vyvoďte závěry.
5. Na základě zjištěných dat navrhněte projekt komunikační strategie.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k zadanému tématu: komunikační strategie pro klíčové zákazníky.
2. Zpracujte analýzu současného stavu dané problematiky.
3. Na základě zjištěných dat z analýzy proveďte dotazníkové šetření.
4. Vyhodnoťte a zpracujte dotazníkové šetření, vyvoďte závěry.
5. Na základě zjištěných dat navrhněte projekt komunikační strategie.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingové komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 8024702541 .
STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky=Customer relationship management. Praha: Grada Publishing, 2002. 167 s. ISBN 807169813X.
BUREŠ, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2006. 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Computer press, 2002. 382 s. ISBN 8072266551.
STUCHLÍK, Petr. Marketing a reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, 1998. 198 s. ISBN 8071696307.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingové komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 8024702541 .
STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky=Customer relationship management. Praha: Grada Publishing, 2002. 167 s. ISBN 807169813X.
BUREŠ, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2006. 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Computer press, 2002. 382 s. ISBN 8072266551.
STUCHLÍK, Petr. Marketing a reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, 1998. 198 s. ISBN 8071696307.