Předkládaná diplomová práce se zabývá nově vznikajícím webovým portálem pro Trabagr, jehož cílovou skupinou jsou mladí lidé. Nabídne jim zábavu, informace, designová trička, a především, ideu vlastního smyšleného světa. Projektová část práce vychází z kvantitativní analýzy konkrétního tržního segmentu, výstupů SWOT analýzy a z teoretických poznatků. Cílem projektové části je návrh strategie vstupu webového portálu Trabagr na trh.
Anotace v angličtině
This thesis describes launch of a new web portal Trabagr. We offer the entertainment, informations, designed fashion from our own world to our primary target group that is young people. The practical part was supported by extensive quantitative research of the specific segment of the market, SWOT analysis output and theoretical knowledge. Launch of the portal onto the market is main goal of project part.
Internet marketing, Computer mediated communication, Virtual community, Viral
marketing, Buzz marketing, Guerilla marketing, Quantitative research, Trabagr, Graham universe, Trabagr fashion.
Rozsah průvodní práce
88 s., 16 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná diplomová práce se zabývá nově vznikajícím webovým portálem pro Trabagr, jehož cílovou skupinou jsou mladí lidé. Nabídne jim zábavu, informace, designová trička, a především, ideu vlastního smyšleného světa. Projektová část práce vychází z kvantitativní analýzy konkrétního tržního segmentu, výstupů SWOT analýzy a z teoretických poznatků. Cílem projektové části je návrh strategie vstupu webového portálu Trabagr na trh.
Anotace v angličtině
This thesis describes launch of a new web portal Trabagr. We offer the entertainment, informations, designed fashion from our own world to our primary target group that is young people. The practical part was supported by extensive quantitative research of the specific segment of the market, SWOT analysis output and theoretical knowledge. Launch of the portal onto the market is main goal of project part.
Internet marketing, Computer mediated communication, Virtual community, Viral
marketing, Buzz marketing, Guerilla marketing, Quantitative research, Trabagr, Graham universe, Trabagr fashion.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska zabývající se použitím internetu jako komunikačního média směrem k mladým lidem (marketing na internetu, social networking, virální marketing, WOM, sociální sítě, atd).
2. Popište připravovaný webový portál Trabagr, jeho jednotlivé části a jejich obsahovou náplň.
3. Proveďte dotazníkový průzkum (respondenti 14-28let) zaměřující se na komunitní weby a na nakupování přes internet.
4. Navrhněte kampaň portálu Trabagr pro uvedení na trh.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska zabývající se použitím internetu jako komunikačního média směrem k mladým lidem (marketing na internetu, social networking, virální marketing, WOM, sociální sítě, atd).
2. Popište připravovaný webový portál Trabagr, jeho jednotlivé části a jejich obsahovou náplň.
3. Proveďte dotazníkový průzkum (respondenti 14-28let) zaměřující se na komunitní weby a na nakupování přes internet.
4. Navrhněte kampaň portálu Trabagr pro uvedení na trh.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 8024710951.
KOTLER, Phillip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. Expert. ISBN 978-80-247-1545-2.
SAFKO, Lon, BRAKE, David K. The social media bible: tactics, tools, and strategies for business success. Hoboken, N.J: John Wiley & Sons, 2009. 821 s. ISBN 978-0-470-41155-1.
STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 247 s. Manažer. ISBN 8071699578.
WEBER, Larry. Marketing to the social web: how digital customer communities build your business. 2nd edition. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2009. 246 s. ISBN 978-0-470-41097-4.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 8024710951.
KOTLER, Phillip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. Expert. ISBN 978-80-247-1545-2.
SAFKO, Lon, BRAKE, David K. The social media bible: tactics, tools, and strategies for business success. Hoboken, N.J: John Wiley & Sons, 2009. 821 s. ISBN 978-0-470-41155-1.
STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 247 s. Manažer. ISBN 8071699578.
WEBER, Larry. Marketing to the social web: how digital customer communities build your business. 2nd edition. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2009. 246 s. ISBN 978-0-470-41097-4.