Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Obsahem je příprava
a realizace sportovního eventu, společně s marketingovým výzkumem spokojenosti účast-níků této akce. Na základě teoretické části, která se věnuje oblasti event marketingu a jeho specifiky v cestovním ruchu, vyplývá praktická část, v níž se zabývám komplexní realizací sportovního eventu. Projekt zahrnuje přípravu dalšího ročníku konkrétního eventu, přičemž využívám výsledků a podkladů dotazníkového výzkumu.
Anotace v angličtině
This work deals with event marketing in tourism. Its content is preparation and realization of a sport event, together with marketing research of participants satisfaction. On the basis of the theoretical part which deals with the event marketing issue and its specifics in tou-rism, results the practical part, in which I handle with complex realization of sport event. The project includes the preparation of the next year´s particular event, whereas I use the results and datums from the questionnaire surfy.
Klíčová slova
event marketing, cestovní ruch, event turistika, sportovní eventy
Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Obsahem je příprava
a realizace sportovního eventu, společně s marketingovým výzkumem spokojenosti účast-níků této akce. Na základě teoretické části, která se věnuje oblasti event marketingu a jeho specifiky v cestovním ruchu, vyplývá praktická část, v níž se zabývám komplexní realizací sportovního eventu. Projekt zahrnuje přípravu dalšího ročníku konkrétního eventu, přičemž využívám výsledků a podkladů dotazníkového výzkumu.
Anotace v angličtině
This work deals with event marketing in tourism. Its content is preparation and realization of a sport event, together with marketing research of participants satisfaction. On the basis of the theoretical part which deals with the event marketing issue and its specifics in tou-rism, results the practical part, in which I handle with complex realization of sport event. The project includes the preparation of the next year´s particular event, whereas I use the results and datums from the questionnaire surfy.
Klíčová slova
event marketing, cestovní ruch, event turistika, sportovní eventy
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a časopisů k tématu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte vybraný event v cestovním ruchu a zainteresované subjekty.
4. Na základě primárního šetření a analýzy sekundárních zdrojů dat vyhodnoťte fáze přípravy a realizace eventu.
5. Závěry sestavte do SWOT.
6. Sestavte komplexní projekt (plán) přípravy eventu na další období.
7. Formulujte závěry, verifikujte hypotézy a sestavte doporučení pro obdobné aktivity v cestovním ruchu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a časopisů k tématu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte vybraný event v cestovním ruchu a zainteresované subjekty.
4. Na základě primárního šetření a analýzy sekundárních zdrojů dat vyhodnoťte fáze přípravy a realizace eventu.
5. Závěry sestavte do SWOT.
6. Sestavte komplexní projekt (plán) přípravy eventu na další období.
7. Formulujte závěry, verifikujte hypotézy a sestavte doporučení pro obdobné aktivity v cestovním ruchu.
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
FREY, P. Marketingové komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7216-160-7.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
KIRÁLOVÁ, Alžběta. Marketing: destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
FREY, P. Marketingové komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7216-160-7.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
KIRÁLOVÁ, Alžběta. Marketing: destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4