Cílem bakalářské práce ''Návrh marketingové komunikace Pokrývačského studia‘‘ je zpracování podkladů z oblasti marketingová komunikace ke studii proveditelnosti projektu realizace Pokrývačského muzea.
Bakalářská práce je rozdělena do částí teoreticko-metodologické (teorie marketingové komunikace muzeí), analyticko-praktické (situační analýza Pokrývačského muzea, marketingový výzkum u podobných institucí) a projektové (návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea).
Přínosem této práce je vyuţití teoretických a zjištěných poznatků z marketingového výzkumu v oblasti marketingové komunikace muzeí pro vypracování rámcového projektu návrhu marketingové komunikace Pokrývačského studia. Tato práce je ukázkou řešení poţadavku organizace, které by bylo moţno aplikovat i na obdobná podniková muzea.
Anotace v angličtině
Main tasks of this bachelor thesis: "Marketing communication suggestions for Roofer museum" are completing of different marketing communication sources for feasibility study of Roofer museum project.
Bachelor thesis is divided into three parts. First one is theoretic and methodology part (Theory of marketing communication for museums), second one is analytic and practical part (situation analysis of Roofer museum, marketing research among similar institutions) and last part is project part (Marketing communication suggestions for Roofer museum). Main benefits are in theoretic and founded facts utilization from marketing researc in area of museum’s marketing communication. These were used for elaborating of Marketing communication suggestions for Roofer museum project.
This work is a solution of company demands and can apply to similar company narrow oriented museums.
Klíčová slova
První chodská stavební společnost, spol. s. r. o. (PRVNÍ CHODSKÁ), marketingová komunikace, marketingový výzkum, Pokrývačské muzeum
Klíčová slova v angličtině
První chodská stavební společnost, spol. s r. o. (PRVNÍ CHODSKÁ), marketing communication, marketing research, roofer museum.
PODĚKOVÁNÍ
Rozsah průvodní práce
60 s., 16 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce ''Návrh marketingové komunikace Pokrývačského studia‘‘ je zpracování podkladů z oblasti marketingová komunikace ke studii proveditelnosti projektu realizace Pokrývačského muzea.
Bakalářská práce je rozdělena do částí teoreticko-metodologické (teorie marketingové komunikace muzeí), analyticko-praktické (situační analýza Pokrývačského muzea, marketingový výzkum u podobných institucí) a projektové (návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea).
Přínosem této práce je vyuţití teoretických a zjištěných poznatků z marketingového výzkumu v oblasti marketingové komunikace muzeí pro vypracování rámcového projektu návrhu marketingové komunikace Pokrývačského studia. Tato práce je ukázkou řešení poţadavku organizace, které by bylo moţno aplikovat i na obdobná podniková muzea.
Anotace v angličtině
Main tasks of this bachelor thesis: "Marketing communication suggestions for Roofer museum" are completing of different marketing communication sources for feasibility study of Roofer museum project.
Bachelor thesis is divided into three parts. First one is theoretic and methodology part (Theory of marketing communication for museums), second one is analytic and practical part (situation analysis of Roofer museum, marketing research among similar institutions) and last part is project part (Marketing communication suggestions for Roofer museum). Main benefits are in theoretic and founded facts utilization from marketing researc in area of museum’s marketing communication. These were used for elaborating of Marketing communication suggestions for Roofer museum project.
This work is a solution of company demands and can apply to similar company narrow oriented museums.
Klíčová slova
První chodská stavební společnost, spol. s. r. o. (PRVNÍ CHODSKÁ), marketingová komunikace, marketingový výzkum, Pokrývačské muzeum
Klíčová slova v angličtině
První chodská stavební společnost, spol. s r. o. (PRVNÍ CHODSKÁ), marketing communication, marketing research, roofer museum.
PODĚKOVÁNÍ
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte a kriticky zhodnoťte literární prameny a zdroje s ohledem na specifika marketingové komunikace této neziskové služby. Na jejich základě stanovte cíle a metodologii bakalářské práce.
2. V praktické části analyzujte příklady marketingové komunikace podobných muzeí. Kromě dostupných druhotných zdrojů použijte pro analýzy i vlastní kvalitativní výzkum.
3. Formulujte východiska pro návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea.
4. Závěrem shrňte zjištěné poznatky a možnosti dalšího vývoje využití tohoto návrhu marketingové komunikace při celkovém projektu Pokrývačského muzea.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte a kriticky zhodnoťte literární prameny a zdroje s ohledem na specifika marketingové komunikace této neziskové služby. Na jejich základě stanovte cíle a metodologii bakalářské práce.
2. V praktické části analyzujte příklady marketingové komunikace podobných muzeí. Kromě dostupných druhotných zdrojů použijte pro analýzy i vlastní kvalitativní výzkum.
3. Formulujte východiska pro návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea.
4. Závěrem shrňte zjištěné poznatky a možnosti dalšího vývoje využití tohoto návrhu marketingové komunikace při celkovém projektu Pokrývačského muzea.
Seznam doporučené literatury
KESNER L.:Marketing a management muzeí a památek, Praha: Grada publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
FORET M.:Marketingová komunikace, 2. aktualizované vydání, CPRESS, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
DE PELSMACKER P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J.: Marketingová komunikace, Praha: Grada publishing , 2003. 581 s. ISBN 80-247- 0254-1.
KOTLER P., ARMSTRONG G.: Marketing, Praha : Grada publishing, 2004, 854 s. ISBN 80-247-0513-3.
JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M.: Marketing služeb, Praha: Grada publishing, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
Seznam doporučené literatury
KESNER L.:Marketing a management muzeí a památek, Praha: Grada publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
FORET M.:Marketingová komunikace, 2. aktualizované vydání, CPRESS, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
DE PELSMACKER P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J.: Marketingová komunikace, Praha: Grada publishing , 2003. 581 s. ISBN 80-247- 0254-1.
KOTLER P., ARMSTRONG G.: Marketing, Praha : Grada publishing, 2004, 854 s. ISBN 80-247-0513-3.
JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M.: Marketing služeb, Praha: Grada publishing, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.