Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu.
Anotace v angličtině
My work deals with issues of TV broadcasters taking advantage of marketing communication. It primarily targets the statutory Czech television, but in different connections also deals with other broadcasters (TV NOVA, PRIMA). It offers comprehensive information about this field that hasn't been mapped in professional materials in context of marketing. Once read, the reader should learn how the process of marketing activities works in the most important communication medium.
Klíčová slova
Self promotion, Corporate Identity, strategie, mediaplanning, prime time, identy, eventy, upoutávka, kampaň, merchandising, ATL, BTL, brand, televize, rating, share, cílová skupina, divák
Klíčová slova v angličtině
Self promotion, corporate identity, strategy, media planning, prime time, idents, events, TV spot, campaign, merchandising, ATL, BTL, brand, television, rating, share, target audience, viewer
Rozsah průvodní práce
86 s. (81 916 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu.
Anotace v angličtině
My work deals with issues of TV broadcasters taking advantage of marketing communication. It primarily targets the statutory Czech television, but in different connections also deals with other broadcasters (TV NOVA, PRIMA). It offers comprehensive information about this field that hasn't been mapped in professional materials in context of marketing. Once read, the reader should learn how the process of marketing activities works in the most important communication medium.
Klíčová slova
Self promotion, Corporate Identity, strategie, mediaplanning, prime time, identy, eventy, upoutávka, kampaň, merchandising, ATL, BTL, brand, televize, rating, share, cílová skupina, divák
Klíčová slova v angličtině
Self promotion, corporate identity, strategy, media planning, prime time, idents, events, TV spot, campaign, merchandising, ATL, BTL, brand, television, rating, share, target audience, viewer
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu práce. Zaměřte se na představení jednotlivých forem marketingové komunikace provozovatelů televizního vysílání.
2. Analyzujte rozdíl v pojetí marketingových komunikací na českém mediálním trhu a v zahraničí.
4. Proveďte průzkum o vlivu marketingové komunikace televizních stanic na potenciální diváky.
5. Zhodnoťte efektivitu marketingových aktivit v souvislosti se sledovaností jednotlivých televizních stanic.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu práce. Zaměřte se na představení jednotlivých forem marketingové komunikace provozovatelů televizního vysílání.
2. Analyzujte rozdíl v pojetí marketingových komunikací na českém mediálním trhu a v zahraničí.
4. Proveďte průzkum o vlivu marketingové komunikace televizních stanic na potenciální diváky.
5. Zhodnoťte efektivitu marketingových aktivit v souvislosti se sledovaností jednotlivých televizních stanic.
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. E.; BAACK D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
ÇELIK, Levent . Viewer sampling and quality signaling in a television market. Prague : CERGE-EI, 2008. 23 s. Working paper series. ISBN 978-80-7343-163-1
ÇELIK, Levent. Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly. Prague : CERGE-EI, 2008. 41 s. Working paper series. ISBN 1211-3298
ÇELIK, Levent. Monopoly provision of tune-ins. Prague : CERGE-EI, 2008. 31 s. Working paper series. ISBN 978-80-7343-162-4.
Fenomén Nova : deset pohledů na deset let nejsledovanější komerční televize. Editor Filip Rožánek. Praha : Votobia, 2004. 100 s. ISBN 80-7220-189-1.
ŠMÍD, Milan. Média, internet, TV Nova a já. Praha : ISV, 2000. 231 s. ISBN 80-85866-69-2.
BESSEROVÁ, Miroslava. NOVA křížem krážem. Praha : Formát, 2004. 173 s. ISBN 80-86718-28-X(Prvních) 10 let České televize. Editoři Jiří Pittermann, Jitka Saturková, Vít Šnábl. Praha : Česká televize, 2002. 372 s. ISBN 80-85005-37-9.
ČULEN, Robert. Televízia Markíza : fakty, ktoré mali zostať utajené. Praha : Ottovo nakladatelství, 1991. 104 s. ISBN 80-7181-284-6.
BILLINGHAM, Peter. Televizní stanice-zdroj zániku evropských kultur?. Editor Tomáš Vrba. Praha : Corona, 2006. 112 s. ISBN 80-903363-8-8.
Česká média a česká společnost v 60. letech. Editoři Barbara Köpplová, Radim Wolák. Praha : Radioservis, 2008. 170 s. ISBN 978-80-86212-94-4.
KÖPPLOVÁ, Barbara , et al. Dějiny českých médií v datech : rozhlas, televize, mediální právo. Praha : Karolinum, 2003. 461 s. ISBN 80-246-0632-1.
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. E.; BAACK D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
ÇELIK, Levent . Viewer sampling and quality signaling in a television market. Prague : CERGE-EI, 2008. 23 s. Working paper series. ISBN 978-80-7343-163-1
ÇELIK, Levent. Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly. Prague : CERGE-EI, 2008. 41 s. Working paper series. ISBN 1211-3298
ÇELIK, Levent. Monopoly provision of tune-ins. Prague : CERGE-EI, 2008. 31 s. Working paper series. ISBN 978-80-7343-162-4.
Fenomén Nova : deset pohledů na deset let nejsledovanější komerční televize. Editor Filip Rožánek. Praha : Votobia, 2004. 100 s. ISBN 80-7220-189-1.
ŠMÍD, Milan. Média, internet, TV Nova a já. Praha : ISV, 2000. 231 s. ISBN 80-85866-69-2.
BESSEROVÁ, Miroslava. NOVA křížem krážem. Praha : Formát, 2004. 173 s. ISBN 80-86718-28-X(Prvních) 10 let České televize. Editoři Jiří Pittermann, Jitka Saturková, Vít Šnábl. Praha : Česká televize, 2002. 372 s. ISBN 80-85005-37-9.
ČULEN, Robert. Televízia Markíza : fakty, ktoré mali zostať utajené. Praha : Ottovo nakladatelství, 1991. 104 s. ISBN 80-7181-284-6.
BILLINGHAM, Peter. Televizní stanice-zdroj zániku evropských kultur?. Editor Tomáš Vrba. Praha : Corona, 2006. 112 s. ISBN 80-903363-8-8.
Česká média a česká společnost v 60. letech. Editoři Barbara Köpplová, Radim Wolák. Praha : Radioservis, 2008. 170 s. ISBN 978-80-86212-94-4.
KÖPPLOVÁ, Barbara , et al. Dějiny českých médií v datech : rozhlas, televize, mediální právo. Praha : Karolinum, 2003. 461 s. ISBN 80-246-0632-1.