Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce.
Anotace v angličtině
Due to continuous need of further corporate development the idea of creation own sales network on the base of fransizing partners is one of the possibilities, how to succeed in the hard competition fight. On the one hand it make expansion of the sales network of authorized sales partners possible, and this petting closer to the on the other side joint marketing communication mix, uniform shop equipment and set-up of consistent communication bring us better brand awareness and higher effect to our customers. Last but not least it adjust aligned relationship with our the business partners because of the obligation in a business plan on the seller´s side and the shop equipment support including continuous marketing support on the producer´s side.
Klíčová slova
Marketing, prodejní kanály, HALSHOP, distribuční systém, obchodní partner, franšízing, partnerský program, projekt, finanční plán, marketingový komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing, sales channels, HALSHOP, distribution system, business partner, frachising, partner program, project, financial plan, marketing communication mix
Rozsah průvodní práce
60 s., 0 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce.
Anotace v angličtině
Due to continuous need of further corporate development the idea of creation own sales network on the base of fransizing partners is one of the possibilities, how to succeed in the hard competition fight. On the one hand it make expansion of the sales network of authorized sales partners possible, and this petting closer to the on the other side joint marketing communication mix, uniform shop equipment and set-up of consistent communication bring us better brand awareness and higher effect to our customers. Last but not least it adjust aligned relationship with our the business partners because of the obligation in a business plan on the seller´s side and the shop equipment support including continuous marketing support on the producer´s side.
Klíčová slova
Marketing, prodejní kanály, HALSHOP, distribuční systém, obchodní partner, franšízing, partnerský program, projekt, finanční plán, marketingový komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
Marketing, sales channels, HALSHOP, distribution system, business partner, frachising, partner program, project, financial plan, marketing communication mix
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte nutnou teoretickou základnu pro uchopení tématu, vyhněte se prostému opisu teorie a pouček.
2. V teoretické části se věnujte oblastem, které zásadně souvisí s vytvořením a provozem prodejní sítě.
3. Krátce se věnujte teoretické metodologii měřitelnosti úspěšnosti "provozu" takové prodejní sítě.
4. Stanovte konkrétní prodejní síť, zjistěte její aktuální stav, analyzujte možnosti vybrané společnosti ve vztahu k tématu práce. Z daných analýz vypracujte doporučení pro realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte nutnou teoretickou základnu pro uchopení tématu, vyhněte se prostému opisu teorie a pouček.
2. V teoretické části se věnujte oblastem, které zásadně souvisí s vytvořením a provozem prodejní sítě.
3. Krátce se věnujte teoretické metodologii měřitelnosti úspěšnosti "provozu" takové prodejní sítě.
4. Stanovte konkrétní prodejní síť, zjistěte její aktuální stav, analyzujte možnosti vybrané společnosti ve vztahu k tématu práce. Z daných analýz vypracujte doporučení pro realizaci.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Petr Somogyi; Mgr. Jana Langerová. 4. evropské vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1040 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing : Základy a principy. Ondřej Jirásek. Brno : Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování : pro stření a malé firmy. Mgr. Andrea Bláhová. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
PELSMACKER, Patrick. Marketingové komunikace. Mgr. Alexandra Kuchařová; Ing.Vlasta Šafaříková, CSc.. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
FOTR, Jiří. Podnikatelský plán : a investiční rozhodování. PhDr. Dana Pokorná. 2. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 214 s. ISBN 80-7169-812-1.
FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. Onřej Jirásek. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Petr Somogyi; Mgr. Jana Langerová. 4. evropské vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1040 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing : Základy a principy. Ondřej Jirásek. Brno : Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování : pro stření a malé firmy. Mgr. Andrea Bláhová. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
PELSMACKER, Patrick. Marketingové komunikace. Mgr. Alexandra Kuchařová; Ing.Vlasta Šafaříková, CSc.. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
FOTR, Jiří. Podnikatelský plán : a investiční rozhodování. PhDr. Dana Pokorná. 2. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 214 s. ISBN 80-7169-812-1.
FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. Onřej Jirásek. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.