Následující práce je věnována problematice krizových komunikací, konkrétně jejich efektivní přípravě ve holdingu Austin Europe. Práce si klade za cíl zmapovat budování systému krizových komunikací v této společnosti, odhalení případných nedostatků a navržení případných kroků, majících za cíl nastavení funkční systém přípravy a budování krizové komunikace v době před krizí a v jejím průběhu. V teoretické části jsou shrnuty moderní poznatky z oblasti mediálních a krizových komunikací. V praktické částí je stejné oblast mapována ve společnostech holdingu Austin Europe. V důsledku zjištěných nedostatků jsou následně navrženy konkrétní postupy.
Anotace v angličtině
This thesis is devoted to the issue of crisis communications and to the system of its effective preparation and installment at Austin Europe holding company. Setting up an effective system of crisis communications inside this company and disclosure of potential defects in this area and projection of particular steps in order to set up a functional system of crisis communications before and during a crisis is the goal of this thesis. The modern knowledge of the area of crisis and media communications is summarized there in the theoretical part. The same area in terms of Austin Europe holding is scanned there in the project part. Particular steps are proposed based on the identified defects.
Klíčová slova
Krize, krizové komunikace, efektivní příprava, nastavení systému
Klíčová slova v angličtině
Crisis, crisis communications, effective preparedness, set-up a system
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Následující práce je věnována problematice krizových komunikací, konkrétně jejich efektivní přípravě ve holdingu Austin Europe. Práce si klade za cíl zmapovat budování systému krizových komunikací v této společnosti, odhalení případných nedostatků a navržení případných kroků, majících za cíl nastavení funkční systém přípravy a budování krizové komunikace v době před krizí a v jejím průběhu. V teoretické části jsou shrnuty moderní poznatky z oblasti mediálních a krizových komunikací. V praktické částí je stejné oblast mapována ve společnostech holdingu Austin Europe. V důsledku zjištěných nedostatků jsou následně navrženy konkrétní postupy.
Anotace v angličtině
This thesis is devoted to the issue of crisis communications and to the system of its effective preparation and installment at Austin Europe holding company. Setting up an effective system of crisis communications inside this company and disclosure of potential defects in this area and projection of particular steps in order to set up a functional system of crisis communications before and during a crisis is the goal of this thesis. The modern knowledge of the area of crisis and media communications is summarized there in the theoretical part. The same area in terms of Austin Europe holding is scanned there in the project part. Particular steps are proposed based on the identified defects.
Klíčová slova
Krize, krizové komunikace, efektivní příprava, nastavení systému
Klíčová slova v angličtině
Crisis, crisis communications, effective preparedness, set-up a system
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Zaměřte se na krizové komunikace, krizové řízení a media relations.
2. Definujte základní pojmy, cíle, metody práce a pracovní hypotézy.
3. Analyzujte komunikační mix zkoumané společnosti, konkrétní krizové komunikace a vyhodnoťte efektivitu jejího řízení. Vyvoďte závěry.
4. Navrhněte komunikační mix jako efektivní nástroj zmenšení negativního dopadu krizové komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Zaměřte se na krizové komunikace, krizové řízení a media relations.
2. Definujte základní pojmy, cíle, metody práce a pracovní hypotézy.
3. Analyzujte komunikační mix zkoumané společnosti, konkrétní krizové komunikace a vyhodnoťte efektivitu jejího řízení. Vyvoďte závěry.
4. Navrhněte komunikační mix jako efektivní nástroj zmenšení negativního dopadu krizové komunikace.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 441 s. ISBN 80-251-1041-9.
BAJČAN, Roman. Techniky public relations. Praha : Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1.
Austin Detonator s.r.o., Jesenice 712, 755 01 Vsetín. Organizační směrnice č.142 MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI. 1999. 16 stran.
Austin Powder International, 25800 Science Park Drive Cleveland, Ohio, USA 44122. Safety, Environment, Health, Security Manual. 2007.
CAYWOOD, Clark. Public relations. Brno : Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 441 s. ISBN 80-251-1041-9.
BAJČAN, Roman. Techniky public relations. Praha : Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1.
Austin Detonator s.r.o., Jesenice 712, 755 01 Vsetín. Organizační směrnice č.142 MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI. 1999. 16 stran.
Austin Powder International, 25800 Science Park Drive Cleveland, Ohio, USA 44122. Safety, Environment, Health, Security Manual. 2007.
CAYWOOD, Clark. Public relations. Brno : Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.