Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho synergií s dalšími nástroji komunikačního mixu. Cílem práce je zjistit, zda je event marketing využíván i v praxi a zda je kombinován i s jinými nástroji marketingového mixu . Zbývající část práce se zaměřuje na možnost vyhodnocení eventu, zjištění zpětné vazby a eventuální přínos event marketingu.
Klíčová
Anotace v angličtině
This Bachelor Study analyses Event Marketing and its synergy with the other tools of communication mix. The goal of the Study is to investigate, if the Event Marketing is being applied in field at all, and if it is combined with other tools of marketing mix. On top of above mentioned, there is evaluation and effectivity calculation of the event and follow up, eventually return of investment for the event estimation in this study.
Klíčová slova
event, event marketing, integrovaný event marketing, cílová skupina, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, integrated event marketing, communication mix, target group
Rozsah průvodní práce
48 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho synergií s dalšími nástroji komunikačního mixu. Cílem práce je zjistit, zda je event marketing využíván i v praxi a zda je kombinován i s jinými nástroji marketingového mixu . Zbývající část práce se zaměřuje na možnost vyhodnocení eventu, zjištění zpětné vazby a eventuální přínos event marketingu.
Klíčová
Anotace v angličtině
This Bachelor Study analyses Event Marketing and its synergy with the other tools of communication mix. The goal of the Study is to investigate, if the Event Marketing is being applied in field at all, and if it is combined with other tools of marketing mix. On top of above mentioned, there is evaluation and effectivity calculation of the event and follow up, eventually return of investment for the event estimation in this study.
Klíčová slova
event, event marketing, integrovaný event marketing, cílová skupina, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, integrated event marketing, communication mix, target group
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na problematiku event marketingu, jeho místa v komunikačním mixu a specifikaci cílové skupiny relevantní pro danou práci. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu v oblasti event marketingu. Vymezte jednotlivé cílové skupiny popisovaných event marketingových akcí a formou marketingového průzkumu zjistěte údaje potřebné pro práci. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu v oblasti event marketingu.
3. Na základě výsledků marketingového průzkumu a analýzy současného stavu navrhněte možné změny na poli event marketingové komunikace a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na problematiku event marketingu, jeho místa v komunikačním mixu a specifikaci cílové skupiny relevantní pro danou práci. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu v oblasti event marketingu. Vymezte jednotlivé cílové skupiny popisovaných event marketingových akcí a formou marketingového průzkumu zjistěte údaje potřebné pro práci. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu v oblasti event marketingu.
3. Na základě výsledků marketingového průzkumu a analýzy současného stavu navrhněte možné změny na poli event marketingové komunikace a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Seznam doporučené literatury
Petr Šindler: Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci
Frey, P. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití
Vysekalová J., Komárková R. Psychologie reklamy
Seznam doporučené literatury
Petr Šindler: Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci
Frey, P. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití
Vysekalová J., Komárková R. Psychologie reklamy