Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky formou velkoobchodu, tak i pro koncové uživatele.
Anotace v angličtině
The aim of this work is the analysis of used activities of marketing communications of a specific company, customers satisfaction and finding potential design changes for future activities. To achieve the objectives of the company many traditional and nontraditional forms of marketing communications are used. The uniqueness of this company is the need to build marketing for two groups of customers, direct customers through wholesale and retail.
Klíčová slova
marketingové komunikace zvolené firmy, dotazníkové šetření, B2B, B2C, marketingová analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communications selected the company, survey, B2B, B2C, Marketing Analysis
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky formou velkoobchodu, tak i pro koncové uživatele.
Anotace v angličtině
The aim of this work is the analysis of used activities of marketing communications of a specific company, customers satisfaction and finding potential design changes for future activities. To achieve the objectives of the company many traditional and nontraditional forms of marketing communications are used. The uniqueness of this company is the need to build marketing for two groups of customers, direct customers through wholesale and retail.
Klíčová slova
marketingové komunikace zvolené firmy, dotazníkové šetření, B2B, B2C, marketingová analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communications selected the company, survey, B2B, B2C, Marketing Analysis
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části popište možnost marketingové komunikace firmy, průmyslového trhu a B2B specifika.
2. Stanovte cíle, metodiku a formulujte hypotézy bakalářské práce.
3. V praktické části proveďte analýzu komunikace ve zvolené firmě. Realizujte dotazníkové šetření u zákazníků využívajících tento systém zaměřenou na kvalitu poskytovaných informací, vyhodnoťte dotazníkové šetření a srovnejte s výsledky dotazníkových šetření z minulých let.
4. Závěrem navrhněte možné změny pro budoucí marketingové komunikace zvolené firmy, podporu současných trendů a vliv konkurenčního prostředí na nutnost změn u vybrané firmy. Současně zhodnoťte splnění a verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části popište možnost marketingové komunikace firmy, průmyslového trhu a B2B specifika.
2. Stanovte cíle, metodiku a formulujte hypotézy bakalářské práce.
3. V praktické části proveďte analýzu komunikace ve zvolené firmě. Realizujte dotazníkové šetření u zákazníků využívajících tento systém zaměřenou na kvalitu poskytovaných informací, vyhodnoťte dotazníkové šetření a srovnejte s výsledky dotazníkových šetření z minulých let.
4. Závěrem navrhněte možné změny pro budoucí marketingové komunikace zvolené firmy, podporu současných trendů a vliv konkurenčního prostředí na nutnost změn u vybrané firmy. Současně zhodnoťte splnění a verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
KOTTLER, Philip, KELLER, Kevin. Marketing Management. 12th edition. Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. 788 s. ISBN 8024713594.
PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingová komunikace . Praha : Grada Publishing, 2003. 509 s. ISBN 80-247-0254-1.
CAYWOOD, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 599 s. ISBN 80-7226-886-4.
BERNDT, Ralph, FANTAPIÉ ALTOBELLI, Claudia, SANDER, Matthias. Mezinárodní marketingový management. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2007. 360 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky . 1. vyd. Brno : Computer press , 2008. 115 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
Seznam doporučené literatury
KOTTLER, Philip, KELLER, Kevin. Marketing Management. 12th edition. Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. 788 s. ISBN 8024713594.
PELSMACKER, Patrick, et al. Marketingová komunikace . Praha : Grada Publishing, 2003. 509 s. ISBN 80-247-0254-1.
CAYWOOD, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 599 s. ISBN 80-7226-886-4.
BERNDT, Ralph, FANTAPIÉ ALTOBELLI, Claudia, SANDER, Matthias. Mezinárodní marketingový management. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2007. 360 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky . 1. vyd. Brno : Computer press , 2008. 115 s. ISBN 978-80-251-2183-2.