Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web´s presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing.
Internet marketing, marketing communication, social networks, SEO/SEM, WWW, web analytics, PPC.
Rozsah průvodní práce
72 s. (70569/82348)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web´s presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing.
Internet marketing, marketing communication, social networks, SEO/SEM, WWW, web analytics, PPC.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše dostupných zdrojů (odborná literatura a elektronická média) na téma on-line marketing a komunikace prostřednictví internetu.
2. Popis jednotlivých nástrojů on-line komunikace a jejich nasazení na internetu s ohledem na segment SME.
3. Firemní web jako základ on-line marketingové komunikace, kritéria jeho úspěšnosti, zásady konstrukce. Vazba na komunikační strategii a corporate identity.
4. Na základě bodů 1. až 3. stanovení hypotézy a cíle práce.
5. Analýza a hodnocení úspěšných internetových projektů v oblasti firemních www a on-line kampaní. Využití marketingových výzkumů a statistik.
6. Na základě analýzy návrh komunikační strategie konkrétní firmy. Vyhodnocení stanovených cílů, metod implementace, předpokládané efektivnosti a náročnosti na zdroje.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše dostupných zdrojů (odborná literatura a elektronická média) na téma on-line marketing a komunikace prostřednictví internetu.
2. Popis jednotlivých nástrojů on-line komunikace a jejich nasazení na internetu s ohledem na segment SME.
3. Firemní web jako základ on-line marketingové komunikace, kritéria jeho úspěšnosti, zásady konstrukce. Vazba na komunikační strategii a corporate identity.
4. Na základě bodů 1. až 3. stanovení hypotézy a cíle práce.
5. Analýza a hodnocení úspěšných internetových projektů v oblasti firemních www a on-line kampaní. Využití marketingových výzkumů a statistik.
6. Na základě analýzy návrh komunikační strategie konkrétní firmy. Vyhodnocení stanovených cílů, metod implementace, předpokládané efektivnosti a náročnosti na zdroje.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. 1.vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh: Marketingová komunikace
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš: Reklama; Jak dělat reklamu 2., aktualizované a rozšířené vydání
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1
PELSMACKER, D.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 2003
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. 1.vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh: Marketingová komunikace
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš: Reklama; Jak dělat reklamu 2., aktualizované a rozšířené vydání
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1
PELSMACKER, D.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 2003