Tato práce se zabývá problematikou seniorů z pohledu cílové skupiny pro komerční rekla-mu. Zkoumá důležitost této skupiny pro marketingové komunikace, segmentační nástroje, mediální spotřebu, reklamní tvorbu a trendy reklamní komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis deals with seniors from the perspective of the target group for commercial ad-vertising. Explores the importance of this group for marketing communications, segmenta-tion tools, media consumption, advertising and advertising communication trends.
Tato práce se zabývá problematikou seniorů z pohledu cílové skupiny pro komerční rekla-mu. Zkoumá důležitost této skupiny pro marketingové komunikace, segmentační nástroje, mediální spotřebu, reklamní tvorbu a trendy reklamní komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis deals with seniors from the perspective of the target group for commercial ad-vertising. Explores the importance of this group for marketing communications, segmenta-tion tools, media consumption, advertising and advertising communication trends.
1. Prostudujte dostupné informační zdroje zabývající se problematikou stárnutí populace z hlediska celospolečenské problematiky budoucnosti.
2. Zmapujte faktory mající vliv na změnu percepce reklamního sdělení v populaci seniorů. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Proveďte analýzu vybraných reklamních komunikátů a popište specifika z hlediska dané cílové skupiny.
4. S využitím analýzy navrhněte nové možnosti či zlepšení v oblasti komerční komunikace na cílovou skupinu seniorů.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupné informační zdroje zabývající se problematikou stárnutí populace z hlediska celospolečenské problematiky budoucnosti.
2. Zmapujte faktory mající vliv na změnu percepce reklamního sdělení v populaci seniorů. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Proveďte analýzu vybraných reklamních komunikátů a popište specifika z hlediska dané cílové skupiny.
4. S využitím analýzy navrhněte nové možnosti či zlepšení v oblasti komerční komunikace na cílovou skupinu seniorů.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, P.: Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
DU PLESSIS, E.: Jak zákazník vnímá reklamu. 1. vyd. Brno, Computer Press 2007, ISBN 978-80-251-1456-8
FORET, M.: Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2006, ISBN 80-251-1041-9
Hopkins, Claude C.: Můj život v reklamě. Reklama jako věda, Pardubice, Filip Trend Publishing 2003
Tellis, Gerard J.: Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada 2000
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy, Praha, Grada 2001
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.: Reklama-Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha, Grada Publishing 2007, ISBN 978-80-247-2001-2
Ogilvy, D.: Ogilvy o reklamě, Praha, MANAGEMENT PRESS 1996
Ogilvy, D.: Vyznání muže reklamy, Praha, MANAGEMENT PRESS 1995
SCHIFFMAN, L., KANUK, L.: Nákupní chování. 1. vyd. Brno, Computer Press 2004, ISBN 80-251-0094-4
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, P.: Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
DU PLESSIS, E.: Jak zákazník vnímá reklamu. 1. vyd. Brno, Computer Press 2007, ISBN 978-80-251-1456-8
FORET, M.: Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, Computer Press 2006, ISBN 80-251-1041-9
Hopkins, Claude C.: Můj život v reklamě. Reklama jako věda, Pardubice, Filip Trend Publishing 2003
Tellis, Gerard J.: Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada 2000
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy, Praha, Grada 2001
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.: Reklama-Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha, Grada Publishing 2007, ISBN 978-80-247-2001-2
Ogilvy, D.: Ogilvy o reklamě, Praha, MANAGEMENT PRESS 1996
Ogilvy, D.: Vyznání muže reklamy, Praha, MANAGEMENT PRESS 1995
SCHIFFMAN, L., KANUK, L.: Nákupní chování. 1. vyd. Brno, Computer Press 2004, ISBN 80-251-0094-4