Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části jsou reklama a marketingový výzkum, přičemž důraz je kladen právě na marketingový výzkum a to především směrem k dotazníkům. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené měsíci březnu roku 2010, a kterého se zúčastnilo 221 respondentů. Na toto šetření navazuje analýza jednotlivých výstupů a vyjádření k zadaným cílům a hypotézám.
Anotace v angličtině
The subject of my thesis in theoretical part of the advertising and marketing research, with emphasis being on marketing research, and especially toward the questionnaires. The practical part describes the specific survey conducted in March 2010, and attended by 221 respondents. This investigation builds on the analysis of individual outputs and observations on the specified objectives and hypotheses.
Keywords: advertising, television, marketing research, the perception questionnaire, target group, children, the code of advertising, analysis
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části jsou reklama a marketingový výzkum, přičemž důraz je kladen právě na marketingový výzkum a to především směrem k dotazníkům. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené měsíci březnu roku 2010, a kterého se zúčastnilo 221 respondentů. Na toto šetření navazuje analýza jednotlivých výstupů a vyjádření k zadaným cílům a hypotézám.
Anotace v angličtině
The subject of my thesis in theoretical part of the advertising and marketing research, with emphasis being on marketing research, and especially toward the questionnaires. The practical part describes the specific survey conducted in March 2010, and attended by 221 respondents. This investigation builds on the analysis of individual outputs and observations on the specified objectives and hypotheses.
Keywords: advertising, television, marketing research, the perception questionnaire, target group, children, the code of advertising, analysis
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury zabývající se reklamou obecně a pojednávající o možnostech a především způsobech marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníky a rozhovory.
2. Zpracujte analýzu a navrhněte dotazník pro Vámi zvolené téma tak, aby bylo možné získat odpovídající výstupy pro vyhodnocení dotazníkového šetření.
3. Vyhodnoťte analýzu zadaného tématu, zpracujte a zhodnoťte získané výstupy a vyvoďte závěry vyplývající z Vašeho šetření.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury zabývající se reklamou obecně a pojednávající o možnostech a především způsobech marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníky a rozhovory.
2. Zpracujte analýzu a navrhněte dotazník pro Vámi zvolené téma tak, aby bylo možné získat odpovídající výstupy pro vyhodnocení dotazníkového šetření.
3. Vyhodnoťte analýzu zadaného tématu, zpracujte a zhodnoťte získané výstupy a vyvoďte závěry vyplývající z Vašeho šetření.
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Jak komunikovat se zákazníkem, Vyd. 1., Praha: Computer Press 2000, ISBN 80-7226-292-9.
HORŇÁK, P.: Abeceda reklamy, Bratislava, 1997, ISBN 80-967701-7-9.
SUTNAR, M.: Co dokáže reklama, Praha: Neklub, 1941.
SVĚTLÍK, J.: Marketing-cesta k trhu, Vyd. 2., Zlín: Ekka, 1994, ISBN 80-900015-8-0.
KOTLER, P, KELLER, K.L..: Marketing management, 12. vydání, GRADA, Praha, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum/Jak poznávat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0385-8.
OGILVY, D. O reklamě, Praha: Management Press, 2001, ISBN 80-7261-047-3.
SURYNEK, A.; KOMÁRKOVÁ, R.; KAŠPAROVÁ, E. Základy sociologického
výzkumu, Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-7261-038-4.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0402-1.
SCHULTZ, D. E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha: Grada, 1995. ISBN 80-7169-062-7
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Jak komunikovat se zákazníkem, Vyd. 1., Praha: Computer Press 2000, ISBN 80-7226-292-9.
HORŇÁK, P.: Abeceda reklamy, Bratislava, 1997, ISBN 80-967701-7-9.
SUTNAR, M.: Co dokáže reklama, Praha: Neklub, 1941.
SVĚTLÍK, J.: Marketing-cesta k trhu, Vyd. 2., Zlín: Ekka, 1994, ISBN 80-900015-8-0.
KOTLER, P, KELLER, K.L..: Marketing management, 12. vydání, GRADA, Praha, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum/Jak poznávat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0385-8.
OGILVY, D. O reklamě, Praha: Management Press, 2001, ISBN 80-7261-047-3.
SURYNEK, A.; KOMÁRKOVÁ, R.; KAŠPAROVÁ, E. Základy sociologického
výzkumu, Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-7261-038-4.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0402-1.
SCHULTZ, D. E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha: Grada, 1995. ISBN 80-7169-062-7