Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu.
Anotace v angličtině
The thesis is divided into two parts: while the introduction gives a description of marketing research phases from a theoretical perspective, the practical part focuses on the process phases of marketing research implementation in a specific company, the practical application of marketing research theory and a comparison of an optimal method of marketing research implementation to the chosen approach.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, fáze procesu marketingového výzkumu, F2F rozhovor
Klíčová slova v angličtině
Marketing research, process phases of marketing research, F2F interview
Rozsah průvodní práce
74 s., 20 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu.
Anotace v angličtině
The thesis is divided into two parts: while the introduction gives a description of marketing research phases from a theoretical perspective, the practical part focuses on the process phases of marketing research implementation in a specific company, the practical application of marketing research theory and a comparison of an optimal method of marketing research implementation to the chosen approach.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, fáze procesu marketingového výzkumu, F2F rozhovor
Klíčová slova v angličtině
Marketing research, process phases of marketing research, F2F interview
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o problematice marketingového výzkumu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu realizovaného marketingového výzkumu v distribuční společnosti, aplikujte teoretické poznatky z oblasti realizace marketingového výzkumu, konfrontujte optimální a použitý postupu při realizaci marketingového výzkumu.
3. Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření ke změně, tzn. doporučení-rozbor odchylek od norem a představte stručný nástin doporučení pro další šetření v distribuční společnosti. Naznačte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o problematice marketingového výzkumu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu realizovaného marketingového výzkumu v distribuční společnosti, aplikujte teoretické poznatky z oblasti realizace marketingového výzkumu, konfrontujte optimální a použitý postupu při realizaci marketingového výzkumu.
3. Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření ke změně, tzn. doporučení-rozbor odchylek od norem a představte stručný nástin doporučení pro další šetření v distribuční společnosti. Naznačte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Moderní marketing, Praha: Grada Publishing, 2007,1. vydání, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum-metodologie a aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1998. 160 s. ISBN 80-7079-394-5.
FORET, M. Marketingový průzkum/Poznáváme svoje zákazníky, Brno: Computer Press, 2008, 1. vydání, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2
KOZEL, R a kolektiv. Moderní marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, 2005, 277 s. ISBN 80-247-0966-X
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum / Jak poznávat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003, 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAGUE, P. Průzkum trhu, Brno: Computer press, 2003, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Moderní marketing, Praha: Grada Publishing, 2007,1. vydání, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum-metodologie a aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1998. 160 s. ISBN 80-7079-394-5.
FORET, M. Marketingový průzkum/Poznáváme svoje zákazníky, Brno: Computer Press, 2008, 1. vydání, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2
KOZEL, R a kolektiv. Moderní marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, 2005, 277 s. ISBN 80-247-0966-X
FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum / Jak poznávat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003, 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAGUE, P. Průzkum trhu, Brno: Computer press, 2003, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.