Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci stavební firmy. Analyzuje současný stav marketingu ve firmě a specializuje se přitom na komunikaci s primární cílovou skupinou. Na základě takto získané analýzy a na základě navrženého a provedeného pilotního dotazníkového šetření práce následně doporučuje změny v komunikační strategii firmy vedoucí k lepší komunikaci s investory.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses to marketing communication of a construction company. It analyzes existing state of marketing in the company emphasizing the communication with the primary target group. Based on this analysis and based on proposed and conducted questionnaire research the thesis recommends changes in the communication strategy of the company to achieve better communication with business partners.
Klíčová slova
marketing, komunikační mix, produkt, public relations
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication mix, product, public relations
Rozsah průvodní práce
64 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci stavební firmy. Analyzuje současný stav marketingu ve firmě a specializuje se přitom na komunikaci s primární cílovou skupinou. Na základě takto získané analýzy a na základě navrženého a provedeného pilotního dotazníkového šetření práce následně doporučuje změny v komunikační strategii firmy vedoucí k lepší komunikaci s investory.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses to marketing communication of a construction company. It analyzes existing state of marketing in the company emphasizing the communication with the primary target group. Based on this analysis and based on proposed and conducted questionnaire research the thesis recommends changes in the communication strategy of the company to achieve better communication with business partners.
Klíčová slova
marketing, komunikační mix, produkt, public relations
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication mix, product, public relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literární rešerši charakterizující teorii marketingových komunikací v oblasti stavebnictví a realitního trhu.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce vztahující se k zadanému tématu.
3. Realizujte dotazníkové šetření s cílem identifikovat potřeby v oblasti bydlení u jednotlivých cílových skupin a proveďte jeho analýzu a vyhodnocení.
4. S využitím získaných informací formulujte závěry pro návrh komunikační strategie stavební firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literární rešerši charakterizující teorii marketingových komunikací v oblasti stavebnictví a realitního trhu.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce vztahující se k zadanému tématu.
3. Realizujte dotazníkové šetření s cílem identifikovat potřeby v oblasti bydlení u jednotlivých cílových skupin a proveďte jeho analýzu a vyhodnocení.
4. S využitím získaných informací formulujte závěry pro návrh komunikační strategie stavební firmy.
Seznam doporučené literatury
PLEKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví, 1. vyd. Praha, Grada 2001, 232 s., ISBN 80-247-0052-2
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations, 1. vyd. Praha, Management Press 1999, 122 s., ISBN 80-7261-006-6
POSPÍŠIL, P. Efektivní public relations a media relatios, 1. vyd. Praha, Computer Press 2002, 153 s., ISBN 80-7226-823-6
HAUGE, P. Průzkum trhu, 1. vyd. Praha, Computer Press, 2003, 234 s., ISBN 80-7226-917-8
Seznam doporučené literatury
PLEKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví, 1. vyd. Praha, Grada 2001, 232 s., ISBN 80-247-0052-2
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations, 1. vyd. Praha, Management Press 1999, 122 s., ISBN 80-7261-006-6
POSPÍŠIL, P. Efektivní public relations a media relatios, 1. vyd. Praha, Computer Press 2002, 153 s., ISBN 80-7226-823-6
HAUGE, P. Průzkum trhu, 1. vyd. Praha, Computer Press, 2003, 234 s., ISBN 80-7226-917-8