Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace filmových festivalů obecně. Praktická část se vě-nuje analýze marketingových komunikací Mezinárodního festivalu outdoorových filmů, jejich efektivnosti a mírou využití v souvislosti s cílovými skupinami v posledních třech ročnících festivalu.
Anotace v angličtině
The object of this paper is to analyze different areas of marketing communication and focu-ses on the tools of marketing communication of film festivals in general. The practical part-nes in the analysis of marketing communications of the International Festival of Outdoor Films, their efficiency and utilization rates in the context of the target groups in the last three years of the festival.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, direct marketing, osobní prodej, marketingový výzkum, sponzoring, stakeholders, corporate identity, fundraising, filmový festival.
Klíčová slova v angličtině
Marketing commmunications, advertising, public relations, sales promotion, direct marke-ting, personal selling, marketing research, sponsorship, stakeholders, corporate identity, fundraising, the film festival.
Rozsah průvodní práce
58s., 12 s. obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace filmových festivalů obecně. Praktická část se vě-nuje analýze marketingových komunikací Mezinárodního festivalu outdoorových filmů, jejich efektivnosti a mírou využití v souvislosti s cílovými skupinami v posledních třech ročnících festivalu.
Anotace v angličtině
The object of this paper is to analyze different areas of marketing communication and focu-ses on the tools of marketing communication of film festivals in general. The practical part-nes in the analysis of marketing communications of the International Festival of Outdoor Films, their efficiency and utilization rates in the context of the target groups in the last three years of the festival.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, direct marketing, osobní prodej, marketingový výzkum, sponzoring, stakeholders, corporate identity, fundraising, filmový festival.
Klíčová slova v angličtině
Marketing commmunications, advertising, public relations, sales promotion, direct marke-ting, personal selling, marketing research, sponsorship, stakeholders, corporate identity, fundraising, the film festival.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické prameny a specifikujte obecné teoretické zásady jednotlivých oblastí marketingové komunikace.
2. Za použití teoretických a praktických pramenů specifikujte zásady jednotlivých oblastí marketingové komunikace filmových festivalů.
3. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte jednotlivé oblasti marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a srovnejte jednotlivé oblasti marketingové komunikace v jednotlivých ročnících festivalu.
4. Ověřte platnost pracovních hypotéz, zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a případně navrhněte řešení pro zvýšení efektivnosti jednotlivých oblastí marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické prameny a specifikujte obecné teoretické zásady jednotlivých oblastí marketingové komunikace.
2. Za použití teoretických a praktických pramenů specifikujte zásady jednotlivých oblastí marketingové komunikace filmových festivalů.
3. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte jednotlivé oblasti marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a srovnejte jednotlivé oblasti marketingové komunikace v jednotlivých ročnících festivalu.
4. Ověřte platnost pracovních hypotéz, zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a případně navrhněte řešení pro zvýšení efektivnosti jednotlivých oblastí marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, Patrick a kol.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, s. 581, ISBN 80-247-0254-1
FORET, Miroslav, Marketingové komunikace. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 157 s. , ISBN 80-210-1681-7.
JOHNOVÁ, Radka, ČERNÁ, Jitka a kol., Arts Marketing: Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007. 243 s., ISBN 978-80-245-1276-1.
JOHNOVÁ, Radka, Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. 284 s., ISBN 978-80-247-2724-0.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, Patrick a kol.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, s. 581, ISBN 80-247-0254-1
FORET, Miroslav, Marketingové komunikace. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 157 s. , ISBN 80-210-1681-7.
JOHNOVÁ, Radka, ČERNÁ, Jitka a kol., Arts Marketing: Marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007. 243 s., ISBN 978-80-245-1276-1.
JOHNOVÁ, Radka, Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. 284 s., ISBN 978-80-247-2724-0.