Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii.
Anotace v angličtině
The work focuses on the use of PR tools in company communication strategies. The theo-retical part defines basic PR terms, presents aims, tools, and methods of assessing the im-pact of PR. The practical part deals with the application of the theory in the communication strategy of Tescoma s.r.o. Zlín. The research is conducted towards the internal and external public in order to study the reaction to changes applied in the communication strategy.
Klíčová slova
komunikační strategie, PR, events, interní a externí PR, nástroje PR
Klíčová slova v angličtině
communication strategy, PR, events, internal and external PR, PR tools
Rozsah průvodní práce
57 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii.
Anotace v angličtině
The work focuses on the use of PR tools in company communication strategies. The theo-retical part defines basic PR terms, presents aims, tools, and methods of assessing the im-pact of PR. The practical part deals with the application of the theory in the communication strategy of Tescoma s.r.o. Zlín. The research is conducted towards the internal and external public in order to study the reaction to changes applied in the communication strategy.
Klíčová slova
komunikační strategie, PR, events, interní a externí PR, nástroje PR
Klíčová slova v angličtině
communication strategy, PR, events, internal and external PR, PR tools
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie.
2. Analyzujte komunikační strategii zvolené organizace ve vztahu k vnitřní veřejnosti a ve vztahu k vnější veřejnosti.
3. Zpracujte marketingový průzkum v rámci interní a externí komunikace, vyvoďte závěry a doporučení.
4. Zhodnoťte využití nástrojů PR a jejich efektivitu v rámci komunikační strategie zvolené organizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie.
2. Analyzujte komunikační strategii zvolené organizace ve vztahu k vnitřní veřejnosti a ve vztahu k vnější veřejnosti.
3. Zpracujte marketingový průzkum v rámci interní a externí komunikace, vyvoďte závěry a doporučení.
4. Zhodnoťte využití nástrojů PR a jejich efektivitu v rámci komunikační strategie zvolené organizace.
Seznam doporučené literatury
CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2007. 200 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. 200 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
KOTLER, Philip. ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Seznam doporučené literatury
CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2007. 200 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. 200 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
KOTLER, Philip. ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.