Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje aspekty guerilla marketingu a nástroje, které využívá. V praktické části se zabývá rozborem konkrétní guerillové kampaně. Prostřednictvím analýzy komunikační strategie, účinnosti kampaně a pomocí dotazníkového šetrení mezi spotřebiteli je zkoumáno, zda je guerilla marketing efektivní formou marketingové komunikace. Současně je také ověřováno, zda je tato forma propagace oblíbená mezi spotřebiteli. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištené skutečnosti a je nastíněn budoucí možný vývoj guerilla marketingu v České republice.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of the Bachelor thesis describes aspects of guerilla marketing and the tools it uses. The practical part focuses on an analysis of specific guerilla marketing campaign. An analysis of communication strategy, campaign effectivity and questioner survey among consumers has been done to demonstrate whether guerilla marketing is an effective marketing communication tool. At the same time the popularity of this form of advertising among consumers is also examined. Finally, the results of the analysis are evaluated and
future possible progression of guerrilla marketing in the Czech Republic is outlined.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, guerilla marketing, out of home komunikace, virální marketing, nová média, netradiční forma komunikace, ambush marketing, ambientní média, buzz marketing, word of mouth marketing, barter, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, guerilla marketing, out of home communication, viral marketing, new media, unconventional form of communication, ambush marketing, ambient media, buzz marketing, word of mouth marketing, barter, marketing research
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje aspekty guerilla marketingu a nástroje, které využívá. V praktické části se zabývá rozborem konkrétní guerillové kampaně. Prostřednictvím analýzy komunikační strategie, účinnosti kampaně a pomocí dotazníkového šetrení mezi spotřebiteli je zkoumáno, zda je guerilla marketing efektivní formou marketingové komunikace. Současně je také ověřováno, zda je tato forma propagace oblíbená mezi spotřebiteli. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištené skutečnosti a je nastíněn budoucí možný vývoj guerilla marketingu v České republice.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of the Bachelor thesis describes aspects of guerilla marketing and the tools it uses. The practical part focuses on an analysis of specific guerilla marketing campaign. An analysis of communication strategy, campaign effectivity and questioner survey among consumers has been done to demonstrate whether guerilla marketing is an effective marketing communication tool. At the same time the popularity of this form of advertising among consumers is also examined. Finally, the results of the analysis are evaluated and
future possible progression of guerrilla marketing in the Czech Republic is outlined.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, guerilla marketing, out of home komunikace, virální marketing, nová média, netradiční forma komunikace, ambush marketing, ambientní média, buzz marketing, word of mouth marketing, barter, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, guerilla marketing, out of home communication, viral marketing, new media, unconventional form of communication, ambush marketing, ambient media, buzz marketing, word of mouth marketing, barter, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o tématu guerilla marketing.
2. Charakterizujte oblast guerilla marketingu a začleňte jej do marketingového mixu.
3. Proveďte analýzu vybrané guerilla kampaně z České republiky.
4. Proveďte kvalitativní šetření podporující výše zmíněnou analýzu.
5. Zhodnoťte guerilla marketing jako účinnou formu komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o tématu guerilla marketing.
2. Charakterizujte oblast guerilla marketingu a začleňte jej do marketingového mixu.
3. Proveďte analýzu vybrané guerilla kampaně z České republiky.
4. Proveďte kvalitativní šetření podporující výše zmíněnou analýzu.
5. Zhodnoťte guerilla marketing jako účinnou formu komunikace.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing : Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
FREY, Petr. Marketingová komunikace:to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
LEVINSON, Jay Conrad. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu: Gurerilla marketing excellence. 3. vyd. Praha: Management Press, 1996. 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing : Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu . 1. vyd. Praha : Grada Publishing , 2009. 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
LEVINSON, Jay Conrad, LAUTENSLAGER, Al. Guerrilla Marketing In 30 Days Workbook. United States : Entrepreneur Press, 2006. 180 s. ISBN 9781599180434 .
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing : Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
FREY, Petr. Marketingová komunikace:to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
LEVINSON, Jay Conrad. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu: Gurerilla marketing excellence. 3. vyd. Praha: Management Press, 1996. 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing : Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu . 1. vyd. Praha : Grada Publishing , 2009. 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
LEVINSON, Jay Conrad, LAUTENSLAGER, Al. Guerrilla Marketing In 30 Days Workbook. United States : Entrepreneur Press, 2006. 180 s. ISBN 9781599180434 .