Tato bakalářská práce pojednává a o marketingu a propagaci hudebního festivalu nejprve obecně v teoretické části. Věnuje se marketingovému i komunikačnímu mixu hudebního festivalu a hovoří také o současné situaci hudebních festivalů v ČR. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na marketing a propagaci hudebního festivalu ŽeLIVE, který se koná v městečku Želiv na Vysočině. Na konci práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto festivalu.
Anotace v angličtině
Theoretical part of this thesis talks about marketing and promotion of music festival in general. It also describes the situation of the music festivals in the Czech Republic. Practic-al part deals with marketing and promotion of music festival ŽeLIVE, which is held in Želiv. In the end there are some recommendations for improving communication and promotion of this festival.
Tato bakalářská práce pojednává a o marketingu a propagaci hudebního festivalu nejprve obecně v teoretické části. Věnuje se marketingovému i komunikačnímu mixu hudebního festivalu a hovoří také o současné situaci hudebních festivalů v ČR. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na marketing a propagaci hudebního festivalu ŽeLIVE, který se koná v městečku Želiv na Vysočině. Na konci práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto festivalu.
Anotace v angličtině
Theoretical part of this thesis talks about marketing and promotion of music festival in general. It also describes the situation of the music festivals in the Czech Republic. Practic-al part deals with marketing and promotion of music festival ŽeLIVE, which is held in Želiv. In the end there are some recommendations for improving communication and promotion of this festival.
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti kultury, hudby a hudebních festivalů.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací hudebního festivalu ŽeLIVE.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, navrhněte možnosti zlepšení a zefektivnění komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti kultury, hudby a hudebních festivalů.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací hudebního festivalu ŽeLIVE.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, navrhněte možnosti zlepšení a zefektivnění komunikace.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Prha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
TAJTÁKOVÁ, Mária, et al. Marketing kultúry - vybrané problémy. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0
BAČUVČÍK, Radim. Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík. Zlín: VeRBuM, 2009.-1 CD-ROM ISBN 978-80-904273-1-0
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Prha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
TAJTÁKOVÁ, Mária, et al. Marketing kultúry - vybrané problémy. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0
BAČUVČÍK, Radim. Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík. Zlín: VeRBuM, 2009.-1 CD-ROM ISBN 978-80-904273-1-0