Tato práce se věnuje novým formám marketingové komunikace. Zabývá se novými trendy v mediální komunikaci a popisuje nové nástroje, které jsou využívány ke komerční komunikaci. Zkoumá využití netradičních reklamních formátů a jejich kombinaci s klasickými nástroji marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This work is devoted to new forms of marketing communication. It deals with new trends in media communication and describes the new tools that are used for commercial communication. It explores the using of non-traditional ad formats and their combination with traditional tools of marketing communication.
on-line marketing, mobile marketing, viral marketing, guerilla marketing, buzz marketing, word of mouth marketing, advergaming, cross media, cross promotion, ambient media, dialogue marketing
Rozsah průvodní práce
107
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se věnuje novým formám marketingové komunikace. Zabývá se novými trendy v mediální komunikaci a popisuje nové nástroje, které jsou využívány ke komerční komunikaci. Zkoumá využití netradičních reklamních formátů a jejich kombinaci s klasickými nástroji marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This work is devoted to new forms of marketing communication. It deals with new trends in media communication and describes the new tools that are used for commercial communication. It explores the using of non-traditional ad formats and their combination with traditional tools of marketing communication.
on-line marketing, mobile marketing, viral marketing, guerilla marketing, buzz marketing, word of mouth marketing, advergaming, cross media, cross promotion, ambient media, dialogue marketing
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o nových formách marketingové komunikace.
2. Uveďte příklady nových forem marketingové komunikace a zpracujte jejich analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, navrhněte možnosti uplatnění nových forem marketingové komunikace. Jaké je jejich místo v komunikačním mixu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o nových formách marketingové komunikace.
2. Uveďte příklady nových forem marketingové komunikace a zpracujte jejich analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, navrhněte možnosti uplatnění nových forem marketingové komunikace. Jaké je jejich místo v komunikačním mixu.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HUGHES, Mark. Buzzmarketing: Přimějte lidi, aby o vás mluvili. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
LEVINSON, Jay Conrad. Padesát zlatých pravidel ofenzívního marketingu: Guerilla Marketing Excellence. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
MONZEL, Monika. 99 tipů pro úspěšnější reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 200 s. ISBN 978-80-247-2928-2.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
SVOBODA, Václav. Public relations-moderně a účinně. 2. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama: Jak dělat reklamu. 1. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8.
ZYMAN, Sergio, ARMIN, Brott. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 255 s. ISBN 80-7261-107-0.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HUGHES, Mark. Buzzmarketing: Přimějte lidi, aby o vás mluvili. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
LEVINSON, Jay Conrad. Padesát zlatých pravidel ofenzívního marketingu: Guerilla Marketing Excellence. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
MONZEL, Monika. 99 tipů pro úspěšnější reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 200 s. ISBN 978-80-247-2928-2.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
SVOBODA, Václav. Public relations-moderně a účinně. 2. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama: Jak dělat reklamu. 1. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8.
ZYMAN, Sergio, ARMIN, Brott. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 255 s. ISBN 80-7261-107-0.