Práce se zaměřuje na marketingové komunikace v kulturním sektoru. Věnuje se popisu problematiky a historie galerií. Charakterizuje profil návštěvníka kulturních institutucí. Uvádí možnosti forem marketingových komunikací a podrobně rozebírá komunikační ak-tivity galerie současného umění dvoraksec contemporary.
Anotace v angličtině
This work is focusing on marketing communications in the cultural sector. It’s attending issues and history of galleries and characterizing profile of culture institutions visitors. The work is showing possibilities for forms of marketing communications and analyzes in detail the communication activities of contemporary art gallery dvoraksec contemporary.
Klíčová slova
kulturní instituce, galerie současného umění, marketingové komunikace, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Cultural Institutions, Gallery of Contemporary Art, Marketing Communication, Customer
Rozsah průvodní práce
50s., 1s. obr. příloha
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na marketingové komunikace v kulturním sektoru. Věnuje se popisu problematiky a historie galerií. Charakterizuje profil návštěvníka kulturních institutucí. Uvádí možnosti forem marketingových komunikací a podrobně rozebírá komunikační ak-tivity galerie současného umění dvoraksec contemporary.
Anotace v angličtině
This work is focusing on marketing communications in the cultural sector. It’s attending issues and history of galleries and characterizing profile of culture institutions visitors. The work is showing possibilities for forms of marketing communications and analyzes in detail the communication activities of contemporary art gallery dvoraksec contemporary.
Klíčová slova
kulturní instituce, galerie současného umění, marketingové komunikace, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Cultural Institutions, Gallery of Contemporary Art, Marketing Communication, Customer
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací s důrazem na oblast kultury, speciálně na propagaci výtvarného umění. Formulujte teoretická východiska k propagaci galerie výtvarného umění.
2. Vytyčte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Zanalyzujte současné propagační aktivity Dvoraksec contemporary vzhledem k vytýčené cílové skupině.
4. Na základě zjištěných výsledků ověřte platnost pracovních hypotéz, případně navrhněte doporučení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení efektivnosti propagačních aktivit galerie současného umění Dvoraksec contemporary.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací s důrazem na oblast kultury, speciálně na propagaci výtvarného umění. Formulujte teoretická východiska k propagaci galerie výtvarného umění.
2. Vytyčte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Zanalyzujte současné propagační aktivity Dvoraksec contemporary vzhledem k vytýčené cílové skupině.
4. Na základě zjištěných výsledků ověřte platnost pracovních hypotéz, případně navrhněte doporučení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení efektivnosti propagačních aktivit galerie současného umění Dvoraksec contemporary.
Seznam doporučené literatury
WINKELMAN, Edward. How to start and run a Commercial Art Gallery. New York : Allworth Press, 2009. 243 s. ISBN 978-1-58115-664-5.
ODEHNALOVÁ, Alena. Vybrané kapitoly z dějin kultury XX. století. Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., c2001. 318 s. ISBN 80-7204-211-4.
JOHNOVÁ, Radka,. Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví Vyd.1. Praha : Oeconomica, 2007. 243 s. ; ISBN 978-80-245-1276-1 (brož.)
Seznam doporučené literatury
WINKELMAN, Edward. How to start and run a Commercial Art Gallery. New York : Allworth Press, 2009. 243 s. ISBN 978-1-58115-664-5.
ODEHNALOVÁ, Alena. Vybrané kapitoly z dějin kultury XX. století. Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., c2001. 318 s. ISBN 80-7204-211-4.
JOHNOVÁ, Radka,. Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví Vyd.1. Praha : Oeconomica, 2007. 243 s. ; ISBN 978-80-245-1276-1 (brož.)
Přílohy volně vložené
CD, stránka z hospodářských novin, Menu pro ArtLovers Dinner