Má bakalářská práce se věnuje externí komunikaci města Tovačov s cílovou skupinou občanů města.
V teoretické části se práce zabývá odbornými východisky marketingové komunikace města a uvádí možné způsoby komunikace s občany.
V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé prostředky komunikace města Tovačov s občany a navrhuje možné změny a zlepšení.
Annotation in English
My bachelor work is devoted to external communication of the city of Tovačov with residents of the city.
The theoretical part of my bachelor work deals with fundamental concepts of city marketing communication and specifies possibilities how to communicate with residents.
The practical part using marketing research analyzes communication tools of the city of Tovačov and proposes possible changes and communication improvements.
Keywords
marketing měst a obcí, komunikační mix, město, městský úřad, externí komunikace
Keywords in English
city marketing, communication mix, city, municipality, external communication
Length of the covering note
73 s. 11 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Má bakalářská práce se věnuje externí komunikaci města Tovačov s cílovou skupinou občanů města.
V teoretické části se práce zabývá odbornými východisky marketingové komunikace města a uvádí možné způsoby komunikace s občany.
V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé prostředky komunikace města Tovačov s občany a navrhuje možné změny a zlepšení.
Annotation in English
My bachelor work is devoted to external communication of the city of Tovačov with residents of the city.
The theoretical part of my bachelor work deals with fundamental concepts of city marketing communication and specifies possibilities how to communicate with residents.
The practical part using marketing research analyzes communication tools of the city of Tovačov and proposes possible changes and communication improvements.
Keywords
marketing měst a obcí, komunikační mix, město, městský úřad, externí komunikace
Keywords in English
city marketing, communication mix, city, municipality, external communication
Research Plan
1. Zpracujte literární rešerši k aktuálnosti a obsahu tématu externí komunikace ve veřejné správě.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte město Tovačov a popište komunikační nástroje tamního Městského úřadu.
4. Na základě sběru primárních i sekundárních dat analyzujte externí komunikaci města směrem k cílové skupině občanů.
5. Závěry analýz sestavte do SWOT, verifikujte hypotézy a formulujte návrhy a doporučení pro zefektivnění komunikace města.
Research Plan
1. Zpracujte literární rešerši k aktuálnosti a obsahu tématu externí komunikace ve veřejné správě.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte město Tovačov a popište komunikační nástroje tamního Městského úřadu.
4. Na základě sběru primárních i sekundárních dat analyzujte externí komunikaci města směrem k cílové skupině občanů.
5. Závěry analýz sestavte do SWOT, verifikujte hypotézy a formulujte návrhy a doporučení pro zefektivnění komunikace města.
Recommended resources
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. 178 s. ISBN 8071697508.
FORET, Miroslav, FORETOVÁ, Věra. Komunikující město. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 1996. 107 s. ISBN 80-210-1287-0
VAN LEEUW, Ann. City marketing. 1st edition. Brussels : Erasmus College Brussels, 2009. 66 s., Appendix.
ČEPELKA, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec : Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací : efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4
Recommended resources
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. 178 s. ISBN 8071697508.
FORET, Miroslav, FORETOVÁ, Věra. Komunikující město. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 1996. 107 s. ISBN 80-210-1287-0
VAN LEEUW, Ann. City marketing. 1st edition. Brussels : Erasmus College Brussels, 2009. 66 s., Appendix.
ČEPELKA, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec : Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací : efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4