Tato práce se zabývá krizovou komunikací slovenského festivalu Bažant Pohoda 2009, jehož organizátoři se museli potýkat s následky přírodního neštěstí. Teoretická část práce podává náhled do charakteristik a principů komunikace, krizové komunikace a mediální analýzy. Praktická část pak analyzuje mediální obraz zmíněné krizové komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis deals with crisis communication of Slovakia music festival Bažant Pohoda 2009 which faced to consequence of natural disaster. The Teoretical part provides an in-sight into characteristics and principles of communication, crisis communication and me-dia analysis. The Practical part analysis medial response of this crisis communication.
Klíčová slova
Komunikace, Krizová komunikace, Mediální analýzy, Festival, Public relations.
Klíčová slova v angličtině
Communication, Crisis communication, Medial analysis, Festival, Public relations.
Rozsah průvodní práce
57 s., 9 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá krizovou komunikací slovenského festivalu Bažant Pohoda 2009, jehož organizátoři se museli potýkat s následky přírodního neštěstí. Teoretická část práce podává náhled do charakteristik a principů komunikace, krizové komunikace a mediální analýzy. Praktická část pak analyzuje mediální obraz zmíněné krizové komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis deals with crisis communication of Slovakia music festival Bažant Pohoda 2009 which faced to consequence of natural disaster. The Teoretical part provides an in-sight into characteristics and principles of communication, crisis communication and me-dia analysis. The Practical part analysis medial response of this crisis communication.
Klíčová slova
Komunikace, Krizová komunikace, Mediální analýzy, Festival, Public relations.
Klíčová slova v angličtině
Communication, Crisis communication, Medial analysis, Festival, Public relations.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, zaměřte se na krizovou komunikaci a mediální analýzu.
2. Definujte základní pojmy, cíle práce, metody práce a pracovní hypotézy.
3. Analyzujte krizovou komunikaci zvoleného eventu, proveďte mediální analýzu, vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat navrhněte model efektivní krizové komunikace pro podobné typy aktivit.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, zaměřte se na krizovou komunikaci a mediální analýzu.
2. Definujte základní pojmy, cíle práce, metody práce a pracovní hypotézy.
3. Analyzujte krizovou komunikaci zvoleného eventu, proveďte mediální analýzu, vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat navrhněte model efektivní krizové komunikace pro podobné typy aktivit.
Seznam doporučené literatury
ČEPELKA, O.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Nadace Omega, 1997. 1. vydání. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
HORÁKOVÁ, I.; STEJSKALOVÁ, D.; ŠKAPOVÁ, H.: Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. 2. rozšířené vydání. 254 s. ISBN 978-80-7621-178-2.
ZUZÁK, R.; KÖNIGOVÁ, M.: Krizové řízení podniku (dokud ještě není v krizi). Praha : Professional Publishing, 2004. 179 s. ISBN ISBN 80-86419-74-6.
Seznam doporučené literatury
ČEPELKA, O.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Nadace Omega, 1997. 1. vydání. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
HORÁKOVÁ, I.; STEJSKALOVÁ, D.; ŠKAPOVÁ, H.: Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. 2. rozšířené vydání. 254 s. ISBN 978-80-7621-178-2.
ZUZÁK, R.; KÖNIGOVÁ, M.: Krizové řízení podniku (dokud ještě není v krizi). Praha : Professional Publishing, 2004. 179 s. ISBN ISBN 80-86419-74-6.