V bakalářské práci na téma ''Coca-cola - historie a současnost‘‘ je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé generace. K tomu, abych zjistila, jak je vnímána tato společnost a její produkty, jsem vytvořila dotazník, který je součástí projek-tové části mé Bakalářské práce.
Anotace v angličtině
In this bachelor thesis on the topic "Coca-Cola - Past and Present" is solved by the overall image of Coca-Cola, its television and print ads, how they are trying to reach their custo-mers and to communicate with them how the individual products of this company are per-ceveived by their customers. The task is to monitor the evolution of how the company has presented over the years as a time to adapt and reach out to each generation. Then, to learn how the company and its products is perceived by customers, I have created a question-naire that is a part of my thesis.
Klíčová slova
Komunikační mix, propagace, The Coca-cola Company, image firmy, reklama
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, The Coca-Cola Company, corporate image, advertising
Rozsah průvodní práce
57 s., 56 s dotazník
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci na téma ''Coca-cola - historie a současnost‘‘ je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé generace. K tomu, abych zjistila, jak je vnímána tato společnost a její produkty, jsem vytvořila dotazník, který je součástí projek-tové části mé Bakalářské práce.
Anotace v angličtině
In this bachelor thesis on the topic "Coca-Cola - Past and Present" is solved by the overall image of Coca-Cola, its television and print ads, how they are trying to reach their custo-mers and to communicate with them how the individual products of this company are per-ceveived by their customers. The task is to monitor the evolution of how the company has presented over the years as a time to adapt and reach out to each generation. Then, to learn how the company and its products is perceived by customers, I have created a question-naire that is a part of my thesis.
Klíčová slova
Komunikační mix, propagace, The Coca-cola Company, image firmy, reklama
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, The Coca-Cola Company, corporate image, advertising
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury k tématu.
2. Analyzujte specifika budování značky Coca-Cola-založení, vývoj společnosti.
3. Charakterizujte společnost Coca-Cola v současnosti ve světě a v České republice-jak je vnímána image společnosti, úspěšnost v konkurenčním boji.
4. Popiště funkci značky Coca-Cola a její postavení v marketingových komunikacích-zda ovlivnila způsob života konzumentů, "zlidovění názvu Cola".
5. Realizujte výzkum nákupních preferencí konzumentů colových nápojů-jak jsou vnímány konzumenty jednotlivé výrobky společnosti, zda se konzumenti ztotožnují s nápojem a jsou ovlivněni obalem.
6. Zhodnoťte míru naplnění cílů práce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury k tématu.
2. Analyzujte specifika budování značky Coca-Cola-založení, vývoj společnosti.
3. Charakterizujte společnost Coca-Cola v současnosti ve světě a v České republice-jak je vnímána image společnosti, úspěšnost v konkurenčním boji.
4. Popiště funkci značky Coca-Cola a její postavení v marketingových komunikacích-zda ovlivnila způsob života konzumentů, "zlidovění názvu Cola".
5. Realizujte výzkum nákupních preferencí konzumentů colových nápojů-jak jsou vnímány konzumenty jednotlivé výrobky společnosti, zda se konzumenti ztotožnují s nápojem a jsou ovlivněni obalem.
6. Zhodnoťte míru naplnění cílů práce.
Seznam doporučené literatury
SEWELLOVÁ, S.: Umíte dělat reklamu? Praha : SVOBODA, 1994,
LOISEAU, Marc, PINCAS, Stéphane. Dějiny reklamy. [s.l.] : Slovart, 2009. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. aktualiz. vyd. [s.l.] : [s.n.], 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. [s.l.] : [s.n.], 2008. 216 s. ISBN 978-80-7261-134-8.
Seznam doporučené literatury
SEWELLOVÁ, S.: Umíte dělat reklamu? Praha : SVOBODA, 1994,
LOISEAU, Marc, PINCAS, Stéphane. Dějiny reklamy. [s.l.] : Slovart, 2009. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. aktualiz. vyd. [s.l.] : [s.n.], 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. [s.l.] : [s.n.], 2008. 216 s. ISBN 978-80-7261-134-8.