Cílem mé bakalářské práce bylo provedení marketingové situační analýzy především ve zlínském regionu ve společnosti Rosana, spol. s r.o., která se zabývá prodejem výdejníků na vodu (dále jen aquabar) a přírodní pramenité vody ve velkoobjemovém balení (dále jen barel) jako hlavní produkty. Dalším a ve své podstatě i základním cílem bylo navrhnout optimální reklamní kampaň v tomto regionu na jeden kalendářní rok.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis was the implementation of marketing situational analysis, especially in the Zlin region for the Rosana, Ltd. company, which sells water dispensers (hereinafter Aquabar) and natural spring water in bulk packaging (the barrel) as the main products. Further and more fundamentally, in its basic objective was to propose an optimal ad campaign for listed region set up for one calendar year.
Klíčová slova
SWOT analýza, cílové skupiny, marketingové cíle, reklamní cíle, média, rozpočet.
Cílem mé bakalářské práce bylo provedení marketingové situační analýzy především ve zlínském regionu ve společnosti Rosana, spol. s r.o., která se zabývá prodejem výdejníků na vodu (dále jen aquabar) a přírodní pramenité vody ve velkoobjemovém balení (dále jen barel) jako hlavní produkty. Dalším a ve své podstatě i základním cílem bylo navrhnout optimální reklamní kampaň v tomto regionu na jeden kalendářní rok.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis was the implementation of marketing situational analysis, especially in the Zlin region for the Rosana, Ltd. company, which sells water dispensers (hereinafter Aquabar) and natural spring water in bulk packaging (the barrel) as the main products. Further and more fundamentally, in its basic objective was to propose an optimal ad campaign for listed region set up for one calendar year.
Klíčová slova
SWOT analýza, cílové skupiny, marketingové cíle, reklamní cíle, média, rozpočet.
1. Prostudujte vybranou literaturu k danému tématu.
2. Stanovte cíle společnosti v závislosti na reklamní kampani.
3. Stručně analyzujte reklamní média v regionu.
4. Výberte nejvhodnější média k propagaci.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte vybranou literaturu k danému tématu.
2. Stanovte cíle společnosti v závislosti na reklamní kampani.
3. Stručně analyzujte reklamní média v regionu.
4. Výberte nejvhodnější média k propagaci.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, A. David. Brand Building budování obchodní značky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 312s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] DE PELSMACKER, Patrick. GUENS, Maggie. VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KŘÍŽEK, Zdeněk. CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 2. vyd. Praha : Grada Publishing 2003. 192s. ISBN 80-247-0556-7.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka. KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2002. 264s. ISBN 80-247-0402-1.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, A. David. Brand Building budování obchodní značky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 312s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] DE PELSMACKER, Patrick. GUENS, Maggie. VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KŘÍŽEK, Zdeněk. CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 2. vyd. Praha : Grada Publishing 2003. 192s. ISBN 80-247-0556-7.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka. KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2002. 264s. ISBN 80-247-0402-1.
Přílohy volně vložené
5 reklamních letáků
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
Uveďte příklad komunikačních cílů a cílů marketingových.
Prezentujte komisi rozpočet Vámi navrhované reklamní kampaně a zdůvodněte jeho oprávnění z pohledu efektivnosti.