Práce je zaměřena na spokojenost zákazníků firmy ČSAD Vsetín, a.s. s ohledem na komunikační mix firmy.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor’s thesis is ''Measuring of the customer´s satisfaction, as an important part of communication mix in the company ČSAD Vsetín a.s.. The company mediates traffic for a huge public.
Communication mix, marketing research, questionnaire, customer´s satisfaction, information.
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na spokojenost zákazníků firmy ČSAD Vsetín, a.s. s ohledem na komunikační mix firmy.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor’s thesis is ''Measuring of the customer´s satisfaction, as an important part of communication mix in the company ČSAD Vsetín a.s.. The company mediates traffic for a huge public.
Communication mix, marketing research, questionnaire, customer´s satisfaction, information.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Specifikujte skupiny využívající služeb firmy.
Analyzujte stávající systém zjišťování spokojenosti zákazníků.
Vyhodnoťte získané informace a navrhněte možnosti zlepšení systému.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Specifikujte skupiny využívající služeb firmy.
Analyzujte stávající systém zjišťování spokojenosti zákazníků.
Vyhodnoťte získané informace a navrhněte možnosti zlepšení systému.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Základy marketingu. 3. vyd. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2007. 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
[2] DE PELSMACKER, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha : Grada publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, P. , KELLER, K. E. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOZÁK, V. 1956 - Marketingová komunikace. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Základy marketingu. 3. vyd. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2007. 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
[2] DE PELSMACKER, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha : Grada publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, P. , KELLER, K. E. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOZÁK, V. 1956 - Marketingová komunikace. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
dotazník
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaký je váš vztah k ČSAD Vsetín?
2. Jaké dotace jsou společnosti poskytovány?
3. Co je to "vynášecí doba" stejnokroje?
4. V kolika autobusech je možné wifi připojení k internetu?