Informace o kvalifikační práci Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která povedou ke splnění cílů společnosti na bulharském trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on cultural customs analysis of consumers on the market in Bulgaria. Part of this bachelor thesis is the evaluation of current communication strategy of Barum Continental Company Ltd. on the market in Bulgaria. The main objective of this bachelor thesis is to suggest recommendations based on cultural customs analysis which the company can use to fulfill its targets on the market in Bulgaria.
Klíčová slova
Kultura, Hofstedeho kulturní dimenze, kulturní dimenze podle Fonse Trompenaarse, komunikační strategie, komunikační mix, Barum Continental spol. s r. o., bulharský trh, analýza kulturních zvyklostí.
Klíčová slova v angličtině
A culture, Hofstede‘s cultural dimensions, Trompenaars‘s cultural dimensions, a communication strategy, a communication mix, Barum Continental Company Ltd., Bulgarian market, cultural customs analysis.
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která povedou ke splnění cílů společnosti na bulharském trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on cultural customs analysis of consumers on the market in Bulgaria. Part of this bachelor thesis is the evaluation of current communication strategy of Barum Continental Company Ltd. on the market in Bulgaria. The main objective of this bachelor thesis is to suggest recommendations based on cultural customs analysis which the company can use to fulfill its targets on the market in Bulgaria.
Klíčová slova
Kultura, Hofstedeho kulturní dimenze, kulturní dimenze podle Fonse Trompenaarse, komunikační strategie, komunikační mix, Barum Continental spol. s r. o., bulharský trh, analýza kulturních zvyklostí.
Klíčová slova v angličtině
A culture, Hofstede‘s cultural dimensions, Trompenaars‘s cultural dimensions, a communication strategy, a communication mix, Barum Continental Company Ltd., Bulgarian market, cultural customs analysis.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu, která se vztahuje ke zvolenému tématu.
2. Proveďte průzkum zdrojů a analýzu teoretických východisek řešení zadaného úkolu.
3. S využitím odborné literatury a jiných zdrojů proveďte analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na daném trhu.
4. Navrhněte komunikační strategii pro značku Continental na daném trhu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu, která se vztahuje ke zvolenému tématu.
2. Proveďte průzkum zdrojů a analýzu teoretických východisek řešení zadaného úkolu.
3. S využitím odborné literatury a jiných zdrojů proveďte analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na daném trhu.
4. Navrhněte komunikační strategii pro značku Continental na daném trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 368 s.
ISBN 80-85424-83-5.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
[5] ŠRONĚK, I. Kultura v mezinárodním podnikání. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 168 s. ISBN 80-247-0012-3.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 368 s.
ISBN 80-85424-83-5.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
[5] ŠRONĚK, I. Kultura v mezinárodním podnikání. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 168 s. ISBN 80-247-0012-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Srovnejte na základě Hofstedeho kulturních dimenzí rozdíl mezi Bulharskem a ČR.
Mgr. Piska:
Jaké jsou výhody a nevýhody centrální marketingové strategie?