Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků.
Anotace v angličtině
Thesis deals with the marketing of events, titled "Home Fair", to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. The theoretical part contains the basic concepts related to business B2B, sales promotion, trade fairs and event marketing. The practical part is to analyze the history of the organization of specific events, described the organization of training events and analyzed its success. Based on the results of a written inquiries visitors provided the following recommendations for the organization already XVI. edition of "Home fair 2 010", leading to more efficient sales of goods and satisfaction of visitors.
Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků.
Anotace v angličtině
Thesis deals with the marketing of events, titled "Home Fair", to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. The theoretical part contains the basic concepts related to business B2B, sales promotion, trade fairs and event marketing. The practical part is to analyze the history of the organization of specific events, described the organization of training events and analyzed its success. Based on the results of a written inquiries visitors provided the following recommendations for the organization already XVI. edition of "Home fair 2 010", leading to more efficient sales of goods and satisfaction of visitors.
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
2. Proveďte analýzu historie pořádání "Domácích veletrhů" a shromážděte podklady pro přípravu dalšího ročníku.
3. Proveďte průzkum spokojenosti návštěvníků prostřednictvím ankety.
4. Zhodnoťte výsledky průzkumu a celkovou úspěšnost akce.
5. Navrhněte doporučení pro pořádání akce na podporu prodeje v dalším roce.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
2. Proveďte analýzu historie pořádání "Domácích veletrhů" a shromážděte podklady pro přípravu dalšího ročníku.
3. Proveďte průzkum spokojenosti návštěvníků prostřednictvím ankety.
4. Zhodnoťte výsledky průzkumu a celkovou úspěšnost akce.
5. Navrhněte doporučení pro pořádání akce na podporu prodeje v dalším roce.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, et al. Vystavujeme na veletrhu: Jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 80-7226-645-4.
[2] MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. 1. vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2007. 238 s. ISBN 978-80-7248-445-4.
[3] PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 108 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
[4] ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[5] VYSEKALOVÁ, J., HRUBALOVÁ, M., GIRGAŠOVÁ, J. Veletrhy a výstavy: Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 160 s. ISBN 80-247-0894-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, et al. Vystavujeme na veletrhu: Jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 80-7226-645-4.
[2] MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. 1. vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2007. 238 s. ISBN 978-80-7248-445-4.
[3] PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 108 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
[4] ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[5] VYSEKALOVÁ, J., HRUBALOVÁ, M., GIRGAŠOVÁ, J. Veletrhy a výstavy: Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 160 s. ISBN 80-247-0894-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Jakým způsobem jste zabránila duplicitě vyplnění dotazníku stejnou firmou?
Zjišťovala jste pro své návrhy a doporučení výši nákladů?