Ve své bakalářské práci se zabývám celkovou spokojeností obyvatel města Zlín. Výzkum přizpůsobuji oblasti životního prostředí, sportovního vyžití, kulturní a občanské vybavenosti. V teoretické části obecně definuji základní pojmy z oblasti marketingu měst a obcí. Zaměřuji se na problematiku spokojenosti obyvatel, konkrétně se zabývám marketingovým výzkumem. Dále se věnuji dotazníkovému šetření. V praktické části uvádím základní charakteristiku města, geografickou polohu a stručně zmiňuji nejdůležitější body z historie města. Cílem je vytvořit dotazník a s pomoci dotazníků zjistit, jaká je spokojenost obyvatel v již uvedených oblastech. Získané informace poté zpracovávám a vyhodnocuji. Na základě informací vytvářím SWOT analýzu a předkládám mé závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I focus on overall satisfaction of people living in Zlin. In the research part I examine environment conditions, sports possibilities, cultural and service facilities. In the theoretical part I define basic terms regarding marketing of towns. I concentrate on people´s satisfaction issue, namely I make a marketing research. Further, I put the emphasis on questionnaire. Practical part of my work start with basic characteristics of the town, its geographic position and briefly I also talk about the main history milestones of the city. The goal of my work is to create a questionnaire and with its help I would like to find out what is the situation and satisfaction of people in the above mentioned areas. I work up and evaluate information gathered from the questionnaire. On the basis of acquired information, I prepare SWOT analysis and I introduce my findings and conclusions with the following recommendations.
Klíčová slova
spokojenost obyvatel, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
satisfaction of people, marketing research, questionnaire, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
56
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám celkovou spokojeností obyvatel města Zlín. Výzkum přizpůsobuji oblasti životního prostředí, sportovního vyžití, kulturní a občanské vybavenosti. V teoretické části obecně definuji základní pojmy z oblasti marketingu měst a obcí. Zaměřuji se na problematiku spokojenosti obyvatel, konkrétně se zabývám marketingovým výzkumem. Dále se věnuji dotazníkovému šetření. V praktické části uvádím základní charakteristiku města, geografickou polohu a stručně zmiňuji nejdůležitější body z historie města. Cílem je vytvořit dotazník a s pomoci dotazníků zjistit, jaká je spokojenost obyvatel v již uvedených oblastech. Získané informace poté zpracovávám a vyhodnocuji. Na základě informací vytvářím SWOT analýzu a předkládám mé závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I focus on overall satisfaction of people living in Zlin. In the research part I examine environment conditions, sports possibilities, cultural and service facilities. In the theoretical part I define basic terms regarding marketing of towns. I concentrate on people´s satisfaction issue, namely I make a marketing research. Further, I put the emphasis on questionnaire. Practical part of my work start with basic characteristics of the town, its geographic position and briefly I also talk about the main history milestones of the city. The goal of my work is to create a questionnaire and with its help I would like to find out what is the situation and satisfaction of people in the above mentioned areas. I work up and evaluate information gathered from the questionnaire. On the basis of acquired information, I prepare SWOT analysis and I introduce my findings and conclusions with the following recommendations.
Klíčová slova
spokojenost obyvatel, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
satisfaction of people, marketing research, questionnaire, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupnou literaturu k dané problematice.
2. Stanovte si konkrétní cíle.
3. Zvládněte teorii (nadstandartní pohled do problému).
4. Vyhledejte a zpracujte konkrétní údaje.
5. Proveďte marketingový výzkum spokojenosti obyvatel pomocí dotazníkového šetření.
6. Vyslovte závěr a doporučte průzkum na základě výsledků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupnou literaturu k dané problematice.
2. Stanovte si konkrétní cíle.
3. Zvládněte teorii (nadstandartní pohled do problému).
4. Vyhledejte a zpracujte konkrétní údaje.
5. Proveďte marketingový výzkum spokojenosti obyvatel pomocí dotazníkového šetření.
6. Vyslovte závěr a doporučte průzkum na základě výsledků.
Seznam doporučené literatury
[1] BEDNARČÍK, Z. Marketingový výzkum. Karviná : Slezská univerzita v Opavě-Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
[2] CHOVANCOVÁ, M., PILÍK, M., PODANÁ, M. Marketing II. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 255 s. ISBN 978-80-7318-764-4.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha : Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[4] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] PŘÍBOVÁ, M. A KOL. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BEDNARČÍK, Z. Marketingový výzkum. Karviná : Slezská univerzita v Opavě-Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
[2] CHOVANCOVÁ, M., PILÍK, M., PODANÁ, M. Marketing II. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 255 s. ISBN 978-80-7318-764-4.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha : Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[4] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] PŘÍBOVÁ, M. A KOL. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. termín: Studentka se nedostavila ke SZZ. Její omluva nebyla uznána.
2. termín:
Ing. Macháček:
1. Dle jakého klíče a jakým způsobem jste vybírala respondenty výzkumu?
2. Vysvětlete pojem "obyvatel Zlína".
3. Co považujete za největší rozpočtový problém města?