Bakalářská práce se v teoretické části zabývá začleněním obce do státní správy, SWOT analýzou, kvantitativními a kvalitativními metodami, které jsou vhodné ke sběru informací k následnému vyhodnocení.
V praktické části je již popisován kvantitativní výzkum, který je zaměřen na dotazníkové šetření a interview s lidmi, o jejíchž jde prospěch.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis in the theoretical part deals with the incorporation of the village government, SWOT analysis, quantitative and qualitative methods that are appropriate to collect information for subsequent evaluation.
The practical part is already described quantitative research, which focuses on the questionnaire survey and interviews with people whose favor it.
Klíčová slova
informace, potřeby, analýza, výzkum, dotazník, výsledky
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá začleněním obce do státní správy, SWOT analýzou, kvantitativními a kvalitativními metodami, které jsou vhodné ke sběru informací k následnému vyhodnocení.
V praktické části je již popisován kvantitativní výzkum, který je zaměřen na dotazníkové šetření a interview s lidmi, o jejíchž jde prospěch.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis in the theoretical part deals with the incorporation of the village government, SWOT analysis, quantitative and qualitative methods that are appropriate to collect information for subsequent evaluation.
The practical part is already described quantitative research, which focuses on the questionnaire survey and interviews with people whose favor it.
Klíčová slova
informace, potřeby, analýza, výzkum, dotazník, výsledky
2. Zpracujte dotazník s důrazem na oblast životního prostředí, sportovního a kulturního vyžití.
3. Na základě výsledků analýzy definujte potřeby obyvatelstva obce Zdounky.
4. Vyslovte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu k dané problematice.
2. Zpracujte dotazník s důrazem na oblast životního prostředí, sportovního a kulturního vyžití.
3. Na základě výsledků analýzy definujte potřeby obyvatelstva obce Zdounky.
4. Vyslovte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : GRADA, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] MARUANI, Laurent. Abeceda marketingu. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. 226 s. ISBN 80-85603-95-0.
[5] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Pres, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : GRADA, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
[3] KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] MARUANI, Laurent. Abeceda marketingu. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. 226 s. ISBN 80-85603-95-0.
[5] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Pres, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Juříková, Ph.D.:
1. Zhodnoťte aktuální situaci v oblasti měření spokojenosti občanů obecně v ČR.
2. Jakými prostředky by bylo možné zvýšit motivaci respondentů a tím návratnost dotazníků?
3. Jaká doporučení plynou pro vedení obce ze závěrů Vašeho šetření?