Cílem této bakalářské práce je vytvořit komunikační plán marketingových aktivit nových POP produktů firmy Dekor s r. o. Pomocí těchto aktivit tak seznámit stávající zákazníky s novými typy a technologiemi POP produktů a přilákat zákazníky nové.
V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o tvorbě komunikačního plánu. Dále je uvedena problematika komunikovaného produktu POP. V ostatních částech je popsána teorie marketingové komunikace a trend její integrace, teorie komunikačního mixu a jeho nástrojů. Je zde nastíněn význam podlinkových aktivit. Praktická část poskytuje náhled do současné marketingové komunikace POP produktů ve firmě a její analýza. Následně vypracování návrhu komunikačního plánu se všemi náležitostmi.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelors thesis is to create a plan of marketing activities for new POP products of Dekor company. (With help of these activities company wants to make existing customers acquainted with new kinds and technologies of the POP products and attract newcustomers.
The first part deals with description of threoretical finding of making a plan of communication activities. In the following pages the theory of the POP product is explained. Marketing communication theory and modern trend of integration, communication mix and its instruments are described in the next pages. Important secondary activities are here mentioned as well. The analytical part researches currrent marketing communication activities POP of the company and considers its analysis. After that a proposal of the new plan of communication activities with all of the proprieties follows.
Klíčová slova
komunikační plán, POP produkty, marketingová komunikace, in-store komunikace, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
plan of communication activities, POP products, marketig communication, in-store communication, communication mix
Rozsah průvodní práce
72
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je vytvořit komunikační plán marketingových aktivit nových POP produktů firmy Dekor s r. o. Pomocí těchto aktivit tak seznámit stávající zákazníky s novými typy a technologiemi POP produktů a přilákat zákazníky nové.
V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o tvorbě komunikačního plánu. Dále je uvedena problematika komunikovaného produktu POP. V ostatních částech je popsána teorie marketingové komunikace a trend její integrace, teorie komunikačního mixu a jeho nástrojů. Je zde nastíněn význam podlinkových aktivit. Praktická část poskytuje náhled do současné marketingové komunikace POP produktů ve firmě a její analýza. Následně vypracování návrhu komunikačního plánu se všemi náležitostmi.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelors thesis is to create a plan of marketing activities for new POP products of Dekor company. (With help of these activities company wants to make existing customers acquainted with new kinds and technologies of the POP products and attract newcustomers.
The first part deals with description of threoretical finding of making a plan of communication activities. In the following pages the theory of the POP product is explained. Marketing communication theory and modern trend of integration, communication mix and its instruments are described in the next pages. Important secondary activities are here mentioned as well. The analytical part researches currrent marketing communication activities POP of the company and considers its analysis. After that a proposal of the new plan of communication activities with all of the proprieties follows.
Klíčová slova
komunikační plán, POP produkty, marketingová komunikace, in-store komunikace, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
plan of communication activities, POP products, marketig communication, in-store communication, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů týkající se marketingových komunikací a in-store marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunkace POP prostředků ve firmě.
Pomocí SWOT analýzy zhodnoťte výsledky šetření.
Stanovte komunikační cíle a vypracujte komunikační plán nových POP produktů včetně ekonomických dopadů navrhovaných marketingových aktivit.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů týkající se marketingových komunikací a in-store marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunkace POP prostředků ve firmě.
Pomocí SWOT analýzy zhodnoťte výsledky šetření.
Stanovte komunikační cíle a vypracujte komunikační plán nových POP produktů včetně ekonomických dopadů navrhovaných marketingových aktivit.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOČEK, M. a kol. POP - in-store komunikace v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 224 s. ISBN 978-80-247-2840-7.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha : Management press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. P. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PELSMACKER DE, p. a kol. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] POPAI, International. Mocná zbraň marketingu. 1. vyd. Praha : Vydavatelství Libor Pavlata, 2001. 179 s. ISBN 0-9707099-0-0.
[6] SVĚTLÍK, R., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 117 s.
Seznam doporučené literatury
[1] BOČEK, M. a kol. POP - in-store komunikace v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 224 s. ISBN 978-80-247-2840-7.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha : Management press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. P. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PELSMACKER DE, p. a kol. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] POPAI, International. Mocná zbraň marketingu. 1. vyd. Praha : Vydavatelství Libor Pavlata, 2001. 179 s. ISBN 0-9707099-0-0.
[6] SVĚTLÍK, R., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 117 s.
Přílohy volně vložené
1 brožura
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Světlík, Ph.D.:
1. Do které části market. mixu zahrnete POP?
2. Můžete komisi podrobněji vysvětlit tvrzení na str. 48?
3. Je úměrný návrh komunikace za 500 tis. Kč z pohledu vedení společnosti?