Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zájemců a pak i klientů o projekt ‚qFinanční gramotnost ve školách Zlínského kraje‘‘, který je realizovaný na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín pod registračním číslem CZ.1.07/1.3.09/01.0018. v období 1.2.2009 - 31.12.2009.
V teoretické části jsou zpracovány poznatky z odborné literatury a internetu, které se týkají marketingového průzkumu, hodnocení spokojenosti a projektové činnosti. V praktické části práce je vyhodnocení provedených analýz spokojenosti. Jedna z kapitol charakterizuje Obchodní akademii a Vyšší odbornou školu ekonomickou Zlín a její projektovou činnost. Praktická část popisuje projekt ‚qFinanční gramotnost ve školách Zlínského kraje‘‘ a jeho realizaci.
Výsledkem práce je zhodnocení výsledků analýz, jejich závěry a doporučení. Tato doporučení budou využita pro další pokračování projektu a pro projektovou činnost na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with evaluation of satisfaction of applicants and then clients of project ‚qFinance literacy in Zlin´s region schools‘‘, which is realized at The Thomas Baťa Business Academy and the Higher Professional School of Business in Zlín in the period 1. 2. 2009 - 31. 12. 2010 under the registration number CZ.1.07/1.3.09/01.0018.
In the theoretical part, there is processing of knowledge from specialized literature and the internet, which relates to marketing research, the evaluation of satisfaction and project activity. In the practical part, there is evaluation of realized analysis of satisfaction. One of the chapters characterizes Thomas Baťa Business Academy and Higher Professional School of Business and its project activities. Analytical part describes the project ‚qFinance literacy in Zlin´s region schools‘‘ and its realization.
The result of this Bachelor thesis is the evaluation of the results of the analysis, their outputs and recommendations. These recommendations will be used for the continuation of the project and for the next project activity at Thomas Baťa Business Academy and the Higher Professional School of Business.
Klíčová slova
projekt, vzdělávání, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, publicita, Evropský sociální fond, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Klíčová slova v angličtině
project, education, marketing research, questionnaire, publicity, European Social Fund, Operational Programme Education for Competitiveness.
Rozsah průvodní práce
148 s, 32 s příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zájemců a pak i klientů o projekt ‚qFinanční gramotnost ve školách Zlínského kraje‘‘, který je realizovaný na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín pod registračním číslem CZ.1.07/1.3.09/01.0018. v období 1.2.2009 - 31.12.2009.
V teoretické části jsou zpracovány poznatky z odborné literatury a internetu, které se týkají marketingového průzkumu, hodnocení spokojenosti a projektové činnosti. V praktické části práce je vyhodnocení provedených analýz spokojenosti. Jedna z kapitol charakterizuje Obchodní akademii a Vyšší odbornou školu ekonomickou Zlín a její projektovou činnost. Praktická část popisuje projekt ‚qFinanční gramotnost ve školách Zlínského kraje‘‘ a jeho realizaci.
Výsledkem práce je zhodnocení výsledků analýz, jejich závěry a doporučení. Tato doporučení budou využita pro další pokračování projektu a pro projektovou činnost na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with evaluation of satisfaction of applicants and then clients of project ‚qFinance literacy in Zlin´s region schools‘‘, which is realized at The Thomas Baťa Business Academy and the Higher Professional School of Business in Zlín in the period 1. 2. 2009 - 31. 12. 2010 under the registration number CZ.1.07/1.3.09/01.0018.
In the theoretical part, there is processing of knowledge from specialized literature and the internet, which relates to marketing research, the evaluation of satisfaction and project activity. In the practical part, there is evaluation of realized analysis of satisfaction. One of the chapters characterizes Thomas Baťa Business Academy and Higher Professional School of Business and its project activities. Analytical part describes the project ‚qFinance literacy in Zlin´s region schools‘‘ and its realization.
The result of this Bachelor thesis is the evaluation of the results of the analysis, their outputs and recommendations. These recommendations will be used for the continuation of the project and for the next project activity at Thomas Baťa Business Academy and the Higher Professional School of Business.
Klíčová slova
projekt, vzdělávání, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, publicita, Evropský sociální fond, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Klíčová slova v angličtině
project, education, marketing research, questionnaire, publicity, European Social Fund, Operational Programme Education for Competitiveness.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se dané problematiky.
2. Popište projektovou činnost na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín.
3. Popište projekt "Finanční gramotnost ve školách Zlínského kraje".
4. Proveďte dotazníkové šetření potřeb a spokojenosti klientů projektu.
5. Na základě výsledků šetření navrhněte možnosti dalšího zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se dané problematiky.
2. Popište projektovou činnost na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín.
3. Popište projekt "Finanční gramotnost ve školách Zlínského kraje".
4. Proveďte dotazníkové šetření potřeb a spokojenosti klientů projektu.
5. Na základě výsledků šetření navrhněte možnosti dalšího zlepšení.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum Jak poznat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-274-0385-8.
[2] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[3] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[4] PŘICHYSTAL, A. Kuchařka pro žadatele z fondů EU aneb jak uvařit dobrý projekt. 1. vyd. Nymburk : VEGA-L, 2008. 153 s. ISBN 978-80-86757-94-0.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeňek, 2005. 340 s. ISBN. 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum Jak poznat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-274-0385-8.
[2] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[3] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[4] PŘICHYSTAL, A. Kuchařka pro žadatele z fondů EU aneb jak uvařit dobrý projekt. 1. vyd. Nymburk : VEGA-L, 2008. 153 s. ISBN 978-80-86757-94-0.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeňek, 2005. 340 s. ISBN. 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Proč jste nenavrhla rozšíření projektu pro další segment?