Bakalářská práce se zaměřuje na navržení a vytvoření plánu propagační (reklamní) kampaně pro firmu Yoplait, a. s., která se chystá uvést na trh nový výrobek. Jedná se o první jogurt zcela bez chemie.
Práce obsahuje návrh takových postupů, které by byly účinné a odpovídaly požadavkům firmy, a které povedou k uchycení produktu na trhu ČR.
Anotace v angličtině
My bacalary work is oriented on concept and create the plane of advertising campaign for company Yoplait, a. s., who will prepare a new product on marketplace. It is first yoghurt without food chemistry.
The work includes submission of such procedures, which are effectively and corresponding requirements of company and which will causes fixing this produkt on the market of Czech Republic.
Klíčová slova
Reklama, reklamní kampaň, reklamní agentura, jogurt, éčka, cílová skupina, rozpočet, ochutnávka, časopis, letáky, billboard
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení a vytvoření plánu propagační (reklamní) kampaně pro firmu Yoplait, a. s., která se chystá uvést na trh nový výrobek. Jedná se o první jogurt zcela bez chemie.
Práce obsahuje návrh takových postupů, které by byly účinné a odpovídaly požadavkům firmy, a které povedou k uchycení produktu na trhu ČR.
Anotace v angličtině
My bacalary work is oriented on concept and create the plane of advertising campaign for company Yoplait, a. s., who will prepare a new product on marketplace. It is first yoghurt without food chemistry.
The work includes submission of such procedures, which are effectively and corresponding requirements of company and which will causes fixing this produkt on the market of Czech Republic.
Klíčová slova
Reklama, reklamní kampaň, reklamní agentura, jogurt, éčka, cílová skupina, rozpočet, ochutnávka, časopis, letáky, billboard
2. Na základě studia literatury definujte reklamu a propagační plán.
3. Charakterizujte firmu Yoplait, a. s.
4. Navrhněte reklamní kampaň pro firmu Yoplait, a. s.
5. Proveťe zhodnocení navrhované kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu k vybranému tématu.
2. Na základě studia literatury definujte reklamu a propagační plán.
3. Charakterizujte firmu Yoplait, a. s.
4. Navrhněte reklamní kampaň pro firmu Yoplait, a. s.
5. Proveťe zhodnocení navrhované kampaně.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] MARUANI , L. Abeceda marketingu. Praha : Management Press, 1995. 238 s. ISBN 80-85603-95-0.
[3] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha : Grada publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
[5] Media guru [online]. 2002 [cit. 2009-10-10]. Dostupný z WWW: >http://www.mediaguru.cz/medialni-planovani<.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] MARUANI , L. Abeceda marketingu. Praha : Management Press, 1995. 238 s. ISBN 80-85603-95-0.
[3] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha : Grada publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
[5] Media guru [online]. 2002 [cit. 2009-10-10]. Dostupný z WWW: >http://www.mediaguru.cz/medialni-planovani<.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
Uveďte některé komunikační (reklamní) cíle. Znáte některé modely stanovení těchto cílů?
Celkové náklady na propagaci převyšují značně 4 mil. Kč. Jsou tyto náklady v době ekonomické recese pro firmu přiměřené? Lze zabezpečit zvýšeným prodejem jejich návratnost?