Cílem Bakalářské práce je navrhnout možnosti zefektivnění komunikační strategie maloobchodních prodejen ENAPO obchodní a. s. ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a popis použitých marketingových analýz. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku firmy a její jednotlivé komunikační aktivity, které jsou v současnosti využívány. Orientační dotazníkové šetření, zacílené na mladší lidi, bude provedeno z důvodu zjištění povědomí veřejnosti o firmě. V závěru práce budou navržena doporučení pro optimalizaci komunikační strategie a tudíž maximalizace efektivity.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is to suggest possibilities of improving communication strategy for ENAPO obchodní a.s. in Zlin Region. The theoretical part focuses on marketing communication area and marketing analyses description. The practical part consists of a brief characteristic of the company and its current communication activities. The questionnaire survey will be made and aimed at young people because of finding of company’s awareness. In conclusion of this bachelor’s work the recommendations for communication strategy optimalization in focus on maximalization of efficiency will be suggested.
Improving, marketing communication, communication strategy, communication mix, retailing, franchising, SWOT analysis, questionnaire, budget.
Rozsah průvodní práce
85 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem Bakalářské práce je navrhnout možnosti zefektivnění komunikační strategie maloobchodních prodejen ENAPO obchodní a. s. ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a popis použitých marketingových analýz. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku firmy a její jednotlivé komunikační aktivity, které jsou v současnosti využívány. Orientační dotazníkové šetření, zacílené na mladší lidi, bude provedeno z důvodu zjištění povědomí veřejnosti o firmě. V závěru práce budou navržena doporučení pro optimalizaci komunikační strategie a tudíž maximalizace efektivity.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is to suggest possibilities of improving communication strategy for ENAPO obchodní a.s. in Zlin Region. The theoretical part focuses on marketing communication area and marketing analyses description. The practical part consists of a brief characteristic of the company and its current communication activities. The questionnaire survey will be made and aimed at young people because of finding of company’s awareness. In conclusion of this bachelor’s work the recommendations for communication strategy optimalization in focus on maximalization of efficiency will be suggested.
Improving, marketing communication, communication strategy, communication mix, retailing, franchising, SWOT analysis, questionnaire, budget.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte současné komunikační aktivity v uvedené organizaci.
3. Vypracujte vhodné ekonomické analýzy.
4. Navrhněte možnosti zefektivnění komunikační strategie.
5. Zhodnoťte efektivitu a náročnost realizace.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte současné komunikační aktivity v uvedené organizaci.
3. Vypracujte vhodné ekonomické analýzy.
4. Navrhněte možnosti zefektivnění komunikační strategie.
5. Zhodnoťte efektivitu a náročnost realizace.
Seznam doporučené literatury
[1] ČERNÁ, J., KAŠÍK, M., KUNZ, V. Public relations : Komunikace organizací. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2006. 88 s. ISBN 80-86754-65-0.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, P. Marketing Management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] POSTLER, M. Média v reklamě : Televize, rozhlas, tisk. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2003. 104 s. ISBN 80-245-0629-7.
[5] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: VOŠE Zlín, 1999. 118 s.
Seznam doporučené literatury
[1] ČERNÁ, J., KAŠÍK, M., KUNZ, V. Public relations : Komunikace organizací. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2006. 88 s. ISBN 80-86754-65-0.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, P. Marketing Management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] POSTLER, M. Média v reklamě : Televize, rozhlas, tisk. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2003. 104 s. ISBN 80-245-0629-7.
[5] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: VOŠE Zlín, 1999. 118 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Matulaj:
Kolik prodejen má firma ENAPO ve Zlínském kraji?