V mé bakalářské práci jsem použila literaturu, řešící oblast komunikace, konkurence a marketingu služeb. Problematika těchto témat v práci plynule navazuje na praktickou část, která se skládá ze tří oddílů. V úvodu se zabývám tržními podíly a konkurenčním bojem mobilních operátorů. Další část práce je věnována srovnání telekomunikačních služeb z pohledu 4 skupin uživatelů tj. student, rodina, manager a senior. Práci jsem završila kritickým zhodnocením marketingového mixu služeb společnosti Telefónica O2.
Annotation in English
In my bachelor thesis I used literature which deals with communication, competition and marketing of service areas. These problems are connected with practical part of my thesis. The practical part has three parts. In the introduction I look at the rivalry of mobile phones operators. The next part deals with telecommunication services comparison, four groups (student, family, manager, senior). In the end I made critical evaluation of marketing mix of the services in Telefónica O2 company.
ADSL, CDMA, price, digital television, internet, communication, competition, competitors fight, consultant, marketing mix, operator, prepaid, postpaid, product, service, rate, market, part of market, UMTS, 3 G net
Length of the covering note
69 s.
Language
CZ
Annotation
V mé bakalářské práci jsem použila literaturu, řešící oblast komunikace, konkurence a marketingu služeb. Problematika těchto témat v práci plynule navazuje na praktickou část, která se skládá ze tří oddílů. V úvodu se zabývám tržními podíly a konkurenčním bojem mobilních operátorů. Další část práce je věnována srovnání telekomunikačních služeb z pohledu 4 skupin uživatelů tj. student, rodina, manager a senior. Práci jsem završila kritickým zhodnocením marketingového mixu služeb společnosti Telefónica O2.
Annotation in English
In my bachelor thesis I used literature which deals with communication, competition and marketing of service areas. These problems are connected with practical part of my thesis. The practical part has three parts. In the introduction I look at the rivalry of mobile phones operators. The next part deals with telecommunication services comparison, four groups (student, family, manager, senior). In the end I made critical evaluation of marketing mix of the services in Telefónica O2 company.
ADSL, CDMA, price, digital television, internet, communication, competition, competitors fight, consultant, marketing mix, operator, prepaid, postpaid, product, service, rate, market, part of market, UMTS, 3 G net
Research Plan
1. Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu bakalářské práce.
2. Na základě poznatků proveďte analýzu konkurenčního prostředí.
3. Porovnejte marketingové nástroje.
4. Vypracujte marketingový mix služeb.
Research Plan
1. Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu bakalářské práce.
2. Na základě poznatků proveďte analýzu konkurenčního prostředí.
3. Porovnejte marketingové nástroje.
4. Vypracujte marketingový mix služeb.
Recommended resources
[1] HESKETT, J. L., SASSER JR, W. E., HART, CH. W. L. Služby {-} cesta k úspěchu. Praha : Victoria Publishing, a. s., 1993. ISBN 80-85605-36-8.
[2] HOLMAN, R. Ekonomie. 3. aktualizované vydání. Praha : C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-681-6.
[3] MIKULAŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. 5. aktualizované vydání. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. ISBN 80-247-0650-4.
[4] NOVÁČEK, V., PAVELKOVÁ D., ŠUMBEROVÁ P. Základy tržní ekonomiky. Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky, 1997. ISBN 80-214-0919-3.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, a. s., 1996. ISBN 80-7169-276-X.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Recommended resources
[1] HESKETT, J. L., SASSER JR, W. E., HART, CH. W. L. Služby {-} cesta k úspěchu. Praha : Victoria Publishing, a. s., 1993. ISBN 80-85605-36-8.
[2] HOLMAN, R. Ekonomie. 3. aktualizované vydání. Praha : C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-681-6.
[3] MIKULAŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. 5. aktualizované vydání. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. ISBN 80-247-0650-4.
[4] NOVÁČEK, V., PAVELKOVÁ D., ŠUMBEROVÁ P. Základy tržní ekonomiky. Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky, 1997. ISBN 80-214-0919-3.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, a. s., 1996. ISBN 80-7169-276-X.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s. r. o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Enclosed appendices
Katalog O’všem listopad, prosinec 2009
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Brišová:
1. Specifikujte blíže funkční systémy.
2. Je fluktuace pracovníků způsobena jen prychickou náročností profese?