Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se daného tématu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe, zde jsou určeni a analyzováni hlavní konkurenti realitní kanceláře FORTEX REALITY ve městě Šumperku. V závěru práce jsou navržena možná řešení ke zlepšení současného stavu. Součástí bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, které sloužilo ke získání potřebných informací, a to jak o povědomí o realitní kanceláři, tak i o spokojenosti z pohledu klientů.
Annotation in English
The thesis focuses on the FORTEX REALITY competition environment analysis.
It is divided into two main parts. First one outlines theoretical facts
related to the subject. Second one implements these facts into general
practice and identifies FORTEX REALITY main competitors in Šumperk. The
thesis includes proposals for current status improvement and the
questionnaire survey assessment, that compiled the necessary information on
the awareness about both the real estate agency and client contentment.
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí realitní kanceláře FORTEX REALITY. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se daného tématu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe, zde jsou určeni a analyzováni hlavní konkurenti realitní kanceláře FORTEX REALITY ve městě Šumperku. V závěru práce jsou navržena možná řešení ke zlepšení současného stavu. Součástí bakalářské práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, které sloužilo ke získání potřebných informací, a to jak o povědomí o realitní kanceláři, tak i o spokojenosti z pohledu klientů.
Annotation in English
The thesis focuses on the FORTEX REALITY competition environment analysis.
It is divided into two main parts. First one outlines theoretical facts
related to the subject. Second one implements these facts into general
practice and identifies FORTEX REALITY main competitors in Šumperk. The
thesis includes proposals for current status improvement and the
questionnaire survey assessment, that compiled the necessary information on
the awareness about both the real estate agency and client contentment.
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající se daného tématu.
2. Proveďte analýzu hlavních konkurentů realitní kanceláře.
3. Vyhodnoťte výsledky zpracované analýzy.
4. Navrhněte vhodná řešení pro zlepšení konkurenčního postavení realitní kanceláře.
Research Plan
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající se daného tématu.
2. Proveďte analýzu hlavních konkurentů realitní kanceláře.
3. Vyhodnoťte výsledky zpracované analýzy.
4. Navrhněte vhodná řešení pro zlepšení konkurenčního postavení realitní kanceláře.
Recommended resources
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[5] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha : Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7.
[6] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1997. ISBN 80-7079-920-8.
Recommended resources
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[5] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha : Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7.
[6] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1997. ISBN 80-7079-920-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Šedová, Ph.D.:
1. Kde jste prováděla šetření?
2. Jak společnost FORTEX REALITY přijala vámi navrhovaná řešení?
doc. Kubík, CSc.:
Kde jste vzala 74 respondentů vzhledem k cíli výzkumu?