Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a. s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a. s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky.
Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace.
Annotation in English
My bachelor work thesis focuses on marketing communication of Synot Auto, Inc.,
who is an importer of BMW cars. The company Synot Auto, Inc. are engaged in sales of new BMW cars and their full service. Through an analysis of the marketing mix with a special attention to marketing communication, the goods and services the company offers will be introduced, as well as their prices, distribution channels and methods of thein promotion. Based on this analysis recommendations will be made to make the marketing communication more efficient.
Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a. s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a. s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky.
Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace.
Annotation in English
My bachelor work thesis focuses on marketing communication of Synot Auto, Inc.,
who is an importer of BMW cars. The company Synot Auto, Inc. are engaged in sales of new BMW cars and their full service. Through an analysis of the marketing mix with a special attention to marketing communication, the goods and services the company offers will be introduced, as well as their prices, distribution channels and methods of thein promotion. Based on this analysis recommendations will be made to make the marketing communication more efficient.
1. Prostudujte literární zdroje nutné ke zpracování bakalářské práce.
2. Proveďte analýzu současných marketingových komunikací ve firmě Synot auto, a. s.
3. Zhodnoťte získané údaje o marketingových komunikacích z provedené analýzy.
4. Navrhněte doporučení ke zlepšení a k efektivnímu využití marketingových komunikací.
Research Plan
1. Prostudujte literární zdroje nutné ke zpracování bakalářské práce.
2. Proveďte analýzu současných marketingových komunikací ve firmě Synot auto, a. s.
3. Zhodnoťte získané údaje o marketingových komunikacích z provedené analýzy.
4. Navrhněte doporučení ke zlepšení a k efektivnímu využití marketingových komunikací.
Recommended resources
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] De PELSMACKER, Patrick, GEWENS, Maggie, VAN DEN BERG, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 444 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[6] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Učební text : Zlín, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Recommended resources
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] De PELSMACKER, Patrick, GEWENS, Maggie, VAN DEN BERG, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 444 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[6] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Učební text : Zlín, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
Uveďte další modely stanovení komunikačních cílů kromě již zmíněného modelu AIDA?
Ze kterých objektivních podkladů jste vycházela při své analýze SWOT?