Tématem mé bakalářské práce je Analýza spokojenosti a potřeb obyvatel města Brumov Bylnice. Cílem práce, je na základě průzkumu spokojenosti občanů v oblasti životního prostředí, sportovního vyžití, kulturní a občanské vybavenosti, navrhnout závěrečná doporučení městskému úřadu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na obec a její úlohu ve společnosti, marketing měst a obcí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Základem praktické části, je marketingový mix města Brumov Bylnice a výsledky průzkumu, které jsou shrnuty i do jednoduché SWOT analýzy. V závěrečné části jsou obsaženy návrhy, které by měly posloužit městskému úřadu ke zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
My Bachelor research paper topic focuses on the Analysis of lifestyle and satisfaction of Brumov-Bylnice citizens. My goal is based on a survey evaluate how satisfied are our citizens with their environment, recreational sports, culture and a quality of social life and propose final recommendations. My research paper is divided into two sections. Theoretical section focuses on the village itself and its purpose in the society, marketing of surrounding towns and villages, as well as marketing research and a SWOT analysis. The main goal of the practical part is a marketing mix, and a simple SWOT analysis which demonstrates the results of my research. The conclusion of my work reflects recommendations, which are designed the municipal office to help improve the current situation.
Klíčová slova
Obec, marketing měst a obcí, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Village, marketing of towns and villages, marketing research, form, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
82 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je Analýza spokojenosti a potřeb obyvatel města Brumov Bylnice. Cílem práce, je na základě průzkumu spokojenosti občanů v oblasti životního prostředí, sportovního vyžití, kulturní a občanské vybavenosti, navrhnout závěrečná doporučení městskému úřadu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na obec a její úlohu ve společnosti, marketing měst a obcí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Základem praktické části, je marketingový mix města Brumov Bylnice a výsledky průzkumu, které jsou shrnuty i do jednoduché SWOT analýzy. V závěrečné části jsou obsaženy návrhy, které by měly posloužit městskému úřadu ke zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
My Bachelor research paper topic focuses on the Analysis of lifestyle and satisfaction of Brumov-Bylnice citizens. My goal is based on a survey evaluate how satisfied are our citizens with their environment, recreational sports, culture and a quality of social life and propose final recommendations. My research paper is divided into two sections. Theoretical section focuses on the village itself and its purpose in the society, marketing of surrounding towns and villages, as well as marketing research and a SWOT analysis. The main goal of the practical part is a marketing mix, and a simple SWOT analysis which demonstrates the results of my research. The conclusion of my work reflects recommendations, which are designed the municipal office to help improve the current situation.
Klíčová slova
Obec, marketing měst a obcí, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Village, marketing of towns and villages, marketing research, form, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu k dané problematice.
2. Zpracujte SWOT analýzu.
3. Charakterizujte na základě SWOT analýzy podmínky občanské vybavenosti.
4. Zpracujte dotazníkové šetření s cílem zjistit potřeby a spokojenost obyvatel Brumova-Bylnice.
5. Na základě výsledků dotazníkového šetření vyslovte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu k dané problematice.
2. Zpracujte SWOT analýzu.
3. Charakterizujte na základě SWOT analýzy podmínky občanské vybavenosti.
4. Zpracujte dotazníkové šetření s cílem zjistit potřeby a spokojenost obyvatel Brumova-Bylnice.
5. Na základě výsledků dotazníkového šetření vyslovte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] HÁLEK, V. Marketing obcí. Hradec Králové : GAUDEAMUS, 2008. 54 s. ISBN 978-80-7041-226-8.
[2] HRABALOVÁ, S. Teorie a praxe rozvoje měst a obcí. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2004. 99 s. ISBN 80-210-3356-8.
[3] KÁŇA, P. Základy veřejné správy. 2. vyd. Ostrava : Montanex, 2007. 375 s. ISBN 978-80-225-244-2.
[4] MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Seznam doporučené literatury
[1] HÁLEK, V. Marketing obcí. Hradec Králové : GAUDEAMUS, 2008. 54 s. ISBN 978-80-7041-226-8.
[2] HRABALOVÁ, S. Teorie a praxe rozvoje měst a obcí. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2004. 99 s. ISBN 80-210-3356-8.
[3] KÁŇA, P. Základy veřejné správy. 2. vyd. Ostrava : Montanex, 2007. 375 s. ISBN 978-80-225-244-2.
[4] MALÝ, V. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Juříková, Ph.D.:
Přidala jste výsledky výzkumu vedení města? Jaká byla odezva z jejich strany?
Ing. Brišová:
Co považujete za standardní byt?
Jakým způsobem jste distribuovala dotazník?