Cílem mé bakalářské práce je navrhnout internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody, jenž jsou jedním z hlavních nástrojů e-commerce. V praktické části je popsán a zhodnocen současný internetový marketing firmy, je zde provedena SWOT analýza společnosti AVEX TRADE, spol. s r. o., analýza internetových obchodů vybraných konkurenčních firem na internetu a také analýza poskytovatelů e-shopů. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován návrh internetového obchodu pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o., včetně návrhu jeho propagace.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to propose an internet shop for business AVEX TRADE, Ltd. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with internet marketing with a focus on internet business, which is one of the main instruments of e-commerce. In the practical part is described and evaluated the current internet marketing of the company, there is performed a SWOT analysis of the company AVEX TRADE, Ltd., an analysis of online stores of selected competitive companies on the Internet and too analyze the e-shop providers. Based on the performed analyses there is a proposal of an online store for the copany AVEX TRADE, Ltd., carried out in the final stage, including the proposal of his promotion.
internet marketing, internet strategy, e-commerce, internet business, SWOT analysis, SEO optimalization.
Rozsah průvodní práce
64 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody, jenž jsou jedním z hlavních nástrojů e-commerce. V praktické části je popsán a zhodnocen současný internetový marketing firmy, je zde provedena SWOT analýza společnosti AVEX TRADE, spol. s r. o., analýza internetových obchodů vybraných konkurenčních firem na internetu a také analýza poskytovatelů e-shopů. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován návrh internetového obchodu pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o., včetně návrhu jeho propagace.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to propose an internet shop for business AVEX TRADE, Ltd. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with internet marketing with a focus on internet business, which is one of the main instruments of e-commerce. In the practical part is described and evaluated the current internet marketing of the company, there is performed a SWOT analysis of the company AVEX TRADE, Ltd., an analysis of online stores of selected competitive companies on the Internet and too analyze the e-shop providers. Based on the performed analyses there is a proposal of an online store for the copany AVEX TRADE, Ltd., carried out in the final stage, including the proposal of his promotion.
internet marketing, internet strategy, e-commerce, internet business, SWOT analysis, SEO optimalization.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody.
2. Popište a zhodnoťte současný internetový marketing firmy AVEX TRADE, spol. s r. o.
3. Proveďte analýzu internetových obchodů konkurenčních firem na internetu.
4. Porovnáním předností a nedostatků zhodnoťte jednotlivé konkurenty.
5. Navrhněte internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody.
2. Popište a zhodnoťte současný internetový marketing firmy AVEX TRADE, spol. s r. o.
3. Proveďte analýzu internetových obchodů konkurenčních firem na internetu.
4. Porovnáním předností a nedostatků zhodnoťte jednotlivé konkurenty.
5. Navrhněte internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HAVELKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[3] PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2005. 127 s. ISBN 80-7300-173-X.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] SUCHÁNEK, Petr. Podnikání a obchodování na internetu. 1. vyd. Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 224 s. ISBN 978-80-7248-458-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HAVELKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[3] PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2005. 127 s. ISBN 80-7300-173-X.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] SUCHÁNEK, Petr. Podnikání a obchodování na internetu. 1. vyd. Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 224 s. ISBN 978-80-7248-458-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Které z uváděných internetových obchodů považujete za největší a nejmenší konkurenci pro firmu AVEX TRADE?