Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou.
V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu.
Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace.
Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze.
Annotation in English
This bachelor's work focuses on creation of marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is devided into three parts - theoretical, analytic and project.
In teoretic part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan.
Analytic part includes analysis of outside and inside environment of the company and evaluated the current position of marketing communication.
On the basis of obtained information it is elaborated marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. There is make risk and cost analyses of this project.
Keywords
marketingový komunikační plán, nástroje komunikačního mixu, cílová skupina, komunikační cíle, riziková analýza a nákladová analýza.
Keywords in English
marketing communication plan, marketing communication tools, target group, goals of communication, risk analyses and cost analyses.
Length of the covering note
77 s., 10 s. obr. příloh.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou.
V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu.
Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace.
Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s. r. o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze.
Annotation in English
This bachelor's work focuses on creation of marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is devided into three parts - theoretical, analytic and project.
In teoretic part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan.
Analytic part includes analysis of outside and inside environment of the company and evaluated the current position of marketing communication.
On the basis of obtained information it is elaborated marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. There is make risk and cost analyses of this project.
Keywords
marketingový komunikační plán, nástroje komunikačního mixu, cílová skupina, komunikační cíle, riziková analýza a nákladová analýza.
Keywords in English
marketing communication plan, marketing communication tools, target group, goals of communication, risk analyses and cost analyses.
Research Plan
1. Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
2. Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.
3. Na základě analýzy navrhněte projekt komunikační strategie pro výše uvedenou firmu.
4. Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Research Plan
1. Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
2. Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Moravské sklárny Květná, s. r. o.
3. Na základě analýzy navrhněte projekt komunikační strategie pro výše uvedenou firmu.
4. Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Recommended resources
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7264-129-1.
[2] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha : Oeconomica, 2005. 209 s. ISBN 80-245-0902-4.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PELSMACKER, P. D., GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
Recommended resources
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7264-129-1.
[2] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha : Oeconomica, 2005. 209 s. ISBN 80-245-0902-4.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PELSMACKER, P. D., GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Matulaj:
Návrh na sponzorování soutěže Miss byl Váš vlastní?
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
V přílohách uvedené výrobky se skutečně vyrábí?