Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného času ATLAS a BIOS a dále pak analyzuji jednotlivé složky komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta možná řešení ke zvýšení efektivnosti komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and Bios and analyzed particular components of communication mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed possible solutions to increase the effectiveness of the communication mix.
marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT
Rozsah průvodní práce
67 s., 5 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s komunikačním mixem Střediska volného času ATLAS a BIOS, Přerov. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu neziskového sektoru, marketingového komunikačního mixu, marketingového výzkumu a dále pak SWOT analýzy. V praktické části charakterizuji Středisko volného času ATLAS a BIOS a dále pak analyzuji jednotlivé složky komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta možná řešení ke zvýšení efektivnosti komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is analysis of the communication mix leisure center Atlas and Bios, Přerov. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The teoretical part contains pieces of knowledge in the area of marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT. In the practical part, I described the leisure center Atlas and Bios and analyzed particular components of communication mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed possible solutions to increase the effectiveness of the communication mix.
marketing non-profit sector, marketing communication mix, marketing research and analysis SWOT
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
2. Analyzujte současný stav komunikačního mixu organizace.
3. Sestavte na základě analytických poznatků SWOT analýzu.
4. Vypracujte vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení dané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
2. Analyzujte současný stav komunikačního mixu organizace.
3. Sestavte na základě analytických poznatků SWOT analýzu.
4. Vypracujte vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
[1] ČEPELKA, O. a spol. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 250 s. ISBN 80-85865-78-5.
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 206 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] ČEPELKA, O. a spol. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 250 s. ISBN 80-85865-78-5.
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 206 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Vorlová:
Proč vyplňovali dotazník pouze respondenti starší 12 let, když z tabulky na str. 33 vyplývá, že kolem 1/5 zákazníků SVČ jsou děti z mateřských škol?
Proč jste neformulovala souhrnné výsledky dotazníkového šetření?