Bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení každé společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování a tvorby marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V analytické části je zpracována situační analýza, která je zaměřena na zjištění aktuální situace v podniku. Na základě provedené analýzy jsou stanoveny nejdůležitější marketingové cíle, marketingové strategie a navržen marketingový plán k jejich dosažení.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on marketing plan, which is necessary for effective management of each company. In the theoretical part, there are processed the information relating to marketing planning and creating a marketing plan from available literature sources. In the analytical part is processed the situational analysis, which is focused on current situation in the company. Based on the analysis are determined marketing goals, marketing strategies and marketing plan is proposed.
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení každé společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování a tvorby marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V analytické části je zpracována situační analýza, která je zaměřena na zjištění aktuální situace v podniku. Na základě provedené analýzy jsou stanoveny nejdůležitější marketingové cíle, marketingové strategie a navržen marketingový plán k jejich dosažení.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on marketing plan, which is necessary for effective management of each company. In the theoretical part, there are processed the information relating to marketing planning and creating a marketing plan from available literature sources. In the analytical part is processed the situational analysis, which is focused on current situation in the company. Based on the analysis are determined marketing goals, marketing strategies and marketing plan is proposed.
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Zhodnoťte stávající úroveň marketingového plánování ve firmě Samohýl MB, a. s. Zlín.
3. Na základě analýzy zpracujte marketingový plán firmy.
4. Navrhněte možná řešení a přinos projektu pro společnost.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Zhodnoťte stávající úroveň marketingového plánování ve firmě Samohýl MB, a. s. Zlín.
3. Na základě analýzy zpracujte marketingový plán firmy.
4. Navrhněte možná řešení a přinos projektu pro společnost.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, H. Strategický management. 1 vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-996-9.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín, 2004. 118s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha : Grada Publishing, 1999. 120s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, H. Strategický management. 1 vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-996-9.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín, 2004. 118s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha : Grada Publishing, 1999. 120s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Brišová:
V rámci analýzy makroprostředí uvádíte na str. 36 i analýzu legislativního prostředí, ovšem s nulovou vypovídací hodnotou. Můžete ji blíže konkretizovat?
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Jak podle Vašeho názoru ovlivní činnost firmy makroprostředí v roce 2010?