Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky.
Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje výzkum znalosti značky pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou navrhnuta doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Anotace v angličtině
The intention of this bachelor work is to produce a competition analysis of the company Rotechnik, a. s. focusing primarily on knowledge of the brand.
The content of the work is divided in two parts - theoretical and analytical. In the first theoretical part is the processed theoretical knowledge which supports part two. The analytical part is drawn up by analysing the competition of the company, SWOT analysis and Porters‘ model of five competition strengths.
Further to this follows a research questionnaire of the brand, evaluating consumer knowledge. This is supported by recommendations that should help to raise the competitive competence of the company.
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky.
Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje výzkum znalosti značky pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou navrhnuta doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Anotace v angličtině
The intention of this bachelor work is to produce a competition analysis of the company Rotechnik, a. s. focusing primarily on knowledge of the brand.
The content of the work is divided in two parts - theoretical and analytical. In the first theoretical part is the processed theoretical knowledge which supports part two. The analytical part is drawn up by analysing the competition of the company, SWOT analysis and Porters‘ model of five competition strengths.
Further to this follows a research questionnaire of the brand, evaluating consumer knowledge. This is supported by recommendations that should help to raise the competitive competence of the company.
1. Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Analyzujte vybrané konkurenty společnosti Roltechnik.
3. Proveďte výzkum znalosti značky, vzhledem ke konkurenci.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte vhodná doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Analyzujte vybrané konkurenty společnosti Roltechnik.
3. Proveďte výzkum znalosti značky, vzhledem ke konkurenci.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte vhodná doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[5] KOTLER, Philip. Marketing management. 9. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[5] KOTLER, Philip. Marketing management. 9. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Brišová:
Z jakých podkladů jste vycházela při sestanování SWOT analýzy společnosti na str. 34?
Zamyslete se nad možností ekonomického zhodnocení Vámi navrhovaných opatření.