Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s. r. o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu.
V praktické části je představena firma Tescoma s. r. o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s. r. o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s. r. o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň
Anotace v angličtině
The theoretical part of the bachelor thesis includes a literature search focused on the marketing communication mix, particularly on promotion. Furthermore, the techniques of Tescoma Communications Company Ltd are discussed here, as well as the issues of market research are mentioned.
The practical part presents Tescoma Company Ltd., which the work was created for. An important part is an evaluation survey, which was used to determine the awareness of advertising and of the company Tescoma Ltd. within the possibilities for advertising in the magazines. At the end the recommendations are provided and the best advertising campaign is selected.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingový komunikační mix, propagace, reklama, reklamní kampaň, metody výzkumu trhu, anketa
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication mix, promotion, advertising, advertising campaign, the methods of market research, survey
Rozsah průvodní práce
78
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s. r. o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu.
V praktické části je představena firma Tescoma s. r. o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s. r. o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s. r. o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň
Anotace v angličtině
The theoretical part of the bachelor thesis includes a literature search focused on the marketing communication mix, particularly on promotion. Furthermore, the techniques of Tescoma Communications Company Ltd are discussed here, as well as the issues of market research are mentioned.
The practical part presents Tescoma Company Ltd., which the work was created for. An important part is an evaluation survey, which was used to determine the awareness of advertising and of the company Tescoma Ltd. within the possibilities for advertising in the magazines. At the end the recommendations are provided and the best advertising campaign is selected.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingový komunikační mix, propagace, reklama, reklamní kampaň, metody výzkumu trhu, anketa
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication mix, promotion, advertising, advertising campaign, the methods of market research, survey
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte vhodnou literaturu v oblasti reklamy.
2. Analyzujte dosavadní stav reklamy ve firmě TESCOMA s. r. o.
3. Vypracujte reklamní kampaň.
4. Vyhodnoťte ekonomické dopady.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte vhodnou literaturu v oblasti reklamy.
2. Analyzujte dosavadní stav reklamy ve firmě TESCOMA s. r. o.
3. Vypracujte reklamní kampaň.
4. Vyhodnoťte ekonomické dopady.
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha : MANAGEMENT PRESS, Ringier ČR, a. s., 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
[2] KENNETH, E. CLOW, BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2008. 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOBIELA, R. Reklama - 200 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[4] OGILVY, D. Zpověď muže, který umí reklamu. 1. vyd. Praha : Pragma, 2004. 184 s. ISBN 80-7205-824X.
[5] SCHULTZ, D.E. Moderní reklama. Umění zaujmout. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, s. r. o., 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
Seznam doporučené literatury
[1] BRANNAN, T. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha : MANAGEMENT PRESS, Ringier ČR, a. s., 1996. 180 s. ISBN 80-85603-99-3.
[2] KENNETH, E. CLOW, BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2008. 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOBIELA, R. Reklama - 200 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[4] OGILVY, D. Zpověď muže, který umí reklamu. 1. vyd. Praha : Pragma, 2004. 184 s. ISBN 80-7205-824X.
[5] SCHULTZ, D.E. Moderní reklama. Umění zaujmout. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, s. r. o., 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Matulaj:
Budou výsledky Vaší práce ve firmě využity?