Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu.
Annotation in English
Bachelor thesis analyzes the market to deal with orthopedic footwear, when various brands available in the domestic and foreign markets are compared according to predetermined criteria. The theoretical part is based on the special literature of defects feet, orthopedic shoes, marketing forms of collecting information and mapping the market. The practical part includes a comparison of serially manufactured orthopedic footwear made by domestic and foreign producers. There are evaluated primarily their structural and utility parameters and pricing relationships range.
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu.
Annotation in English
Bachelor thesis analyzes the market to deal with orthopedic footwear, when various brands available in the domestic and foreign markets are compared according to predetermined criteria. The theoretical part is based on the special literature of defects feet, orthopedic shoes, marketing forms of collecting information and mapping the market. The practical part includes a comparison of serially manufactured orthopedic footwear made by domestic and foreign producers. There are evaluated primarily their structural and utility parameters and pricing relationships range.
Stanovte hodnotící kritéria pro srovnání konkurenčních značek sériové ortopedické obuvi.
II. Praktická část
Sbírejte informace o typech sériové ortopedické obuvi dostupné na českém a zahraničních trzích.
Proveďte analýzu získaných informací (srovnej jednotlivé značky).
Vyhodnoťte získaná data a vypracuj návrh doporučení pro projekt ORTHOSHOE.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Stanovte hodnotící kritéria pro srovnání konkurenčních značek sériové ortopedické obuvi.
II. Praktická část
Sbírejte informace o typech sériové ortopedické obuvi dostupné na českém a zahraničních trzích.
Proveďte analýzu získaných informací (srovnej jednotlivé značky).
Vyhodnoťte získaná data a vypracuj návrh doporučení pro projekt ORTHOSHOE.
Závěr
Recommended resources
[1] DUNGL, P. Ortopedie. 1. vydání. Praha : Grada Publishing a. s., 2005. 1280 s. ISBN 80-247- 0550-8.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management 1. vyd. v českém jazyce. Praha : Victroria Publishing, 1991. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KRBEC, M., SOSNA, A., VAVŘÍK, P., POKORNÝ, D. Základy ortopedie. 1. vyd. Praha : Triton, 2001. 176 s. ISBN 80-7254-202-8.
[4] LARSEN, Christian. Zdravá chůze po celý život. Olomouc : Poznání 2005. 154 s. ISBN 80-86606-38-4.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Zlín : EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
Recommended resources
[1] DUNGL, P. Ortopedie. 1. vydání. Praha : Grada Publishing a. s., 2005. 1280 s. ISBN 80-247- 0550-8.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management 1. vyd. v českém jazyce. Praha : Victroria Publishing, 1991. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KRBEC, M., SOSNA, A., VAVŘÍK, P., POKORNÝ, D. Základy ortopedie. 1. vyd. Praha : Triton, 2001. 176 s. ISBN 80-7254-202-8.
[4] LARSEN, Christian. Zdravá chůze po celý život. Olomouc : Poznání 2005. 154 s. ISBN 80-86606-38-4.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Zlín : EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Proč jste si vybrala právě země uvedené v BP?
2. Kdo je největším konkurentem firmy do budoucna?
3. Jak byste charakterizovala nejvýznamnější slabé stránky ortopedické obuvi?