Informace o kvalifikační práci Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a. s.
Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám.
Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem uspořádal do tabulek a provedl jsem srovnání se společností VPO Protivanov, a.s..
V závěru mé práce jsem vyhodnotil analýzu služeb v dotačním programu Zelená úsporám a vypracoval jsem návrhy, které by mohly vést ke zlepšení postavení společnosti VPO Protivanov, a.s. na českém trhu a tím tak i zvýšit její rentabilitu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis was to analyze the marketing mix of rival firms and then compare it with VPO Protivanov, a.s. Another objective was to find out the range of competitors which are offering services in the subsidy called ‚qZelená úsporám’q.
I collected data for this work through the Internet. Afterwards I connected competitors via e-mail and received the necessary information from these companies. I made relevant tables from the data which I have gathered and made a comparison with VPO Protivanov, a.s.
At the end of my work, I evaluated the analysis of the subsidy called ‚qZelená úsporám‘‘ and work out the proposals, which could lead to improve the position of VPO Protivanov, a.s. on the Czech market and thus may increase its profitability.
Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám.
Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem uspořádal do tabulek a provedl jsem srovnání se společností VPO Protivanov, a.s..
V závěru mé práce jsem vyhodnotil analýzu služeb v dotačním programu Zelená úsporám a vypracoval jsem návrhy, které by mohly vést ke zlepšení postavení společnosti VPO Protivanov, a.s. na českém trhu a tím tak i zvýšit její rentabilitu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis was to analyze the marketing mix of rival firms and then compare it with VPO Protivanov, a.s. Another objective was to find out the range of competitors which are offering services in the subsidy called ‚qZelená úsporám’q.
I collected data for this work through the Internet. Afterwards I connected competitors via e-mail and received the necessary information from these companies. I made relevant tables from the data which I have gathered and made a comparison with VPO Protivanov, a.s.
At the end of my work, I evaluated the analysis of the subsidy called ‚qZelená úsporám‘‘ and work out the proposals, which could lead to improve the position of VPO Protivanov, a.s. on the Czech market and thus may increase its profitability.
1. Důkladně prostudujte studijní materiály týkající se zvoleného tématu.
2. Zpracujte teoretické části zaměřené na konkurenci a marketingový mix.
3. Analyzujte konkurenceschopnost společnosti VPO Protivanov a. s.
4. Zaznamenejte získané údaje do tabulek.
5. Vypracujte marketingové strategie pro firmu VPO Protivanov a. s.
Zásady pro vypracování
1. Důkladně prostudujte studijní materiály týkající se zvoleného tématu.
2. Zpracujte teoretické části zaměřené na konkurenci a marketingový mix.
3. Analyzujte konkurenceschopnost společnosti VPO Protivanov a. s.
4. Zaznamenejte získané údaje do tabulek.
5. Vypracujte marketingové strategie pro firmu VPO Protivanov a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] KERMALLY, Sultan. Největší představitelé marketingu. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 108 s. ISBN 80-251-1013-3.
[2] KINCL, Jan a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] OTT, Richard. Vytváření poptávky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1995. 224 s. ISBN 80-7169-205-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KERMALLY, Sultan. Největší představitelé marketingu. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 108 s. ISBN 80-251-1013-3.
[2] KINCL, Jan a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] OTT, Richard. Vytváření poptávky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1995. 224 s. ISBN 80-7169-205-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Jak často vychází zmiňovaný informační zpravodaj Oknorevue (s. 38)?
Jakým způsobem a komu je distribuován?