Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS INFO a následně je vyhodnoceno, která z těchto použitých forem je nejúčinnější. Projekt obsahuje i návrh na rozšíření služby o další zákaznické skupiny a uvádí možnosti využití i jiných forem direct marketingu.
Anotace v angličtině
The main subject of this thesis is the Direct Marketing and its particular elements. These elements are used in order to classify the customer groups for the project SMS IFO at the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, LLC. The main goal of the project is to offer the customers the possibility of being informed about water cuts and breakdowns. Selected groups are asked to register in the SMS INFO service by means of the Direct Marketing tools; consequently, the efficiency of the different tools is evaluated. Moreover, the project includes the concept of an extension of the service for other customer groups and it also depicts various possibilities for the use of other Direct Marketing tools.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační mix, direct marketing, databázový marketing, direct mail, poštovní zásilka, elektronická pošta, telemarketing, obálky, mobil marketing, CRM, marketing vztahů, projekt SMS INFO
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication process, direct marketing, database marketing, direct mail, postal packet, electronic mail, telemarketing, flown cover, mobil marketing, customer relationship management, relationship marketing, project SMS INFO
Rozsah průvodní práce
68 s. , 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS INFO a následně je vyhodnoceno, která z těchto použitých forem je nejúčinnější. Projekt obsahuje i návrh na rozšíření služby o další zákaznické skupiny a uvádí možnosti využití i jiných forem direct marketingu.
Anotace v angličtině
The main subject of this thesis is the Direct Marketing and its particular elements. These elements are used in order to classify the customer groups for the project SMS IFO at the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, LLC. The main goal of the project is to offer the customers the possibility of being informed about water cuts and breakdowns. Selected groups are asked to register in the SMS INFO service by means of the Direct Marketing tools; consequently, the efficiency of the different tools is evaluated. Moreover, the project includes the concept of an extension of the service for other customer groups and it also depicts various possibilities for the use of other Direct Marketing tools.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační mix, direct marketing, databázový marketing, direct mail, poštovní zásilka, elektronická pošta, telemarketing, obálky, mobil marketing, CRM, marketing vztahů, projekt SMS INFO
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication process, direct marketing, database marketing, direct mail, postal packet, electronic mail, telemarketing, flown cover, mobil marketing, customer relationship management, relationship marketing, project SMS INFO
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu a zpracujte teoretickou část týkající se tématu práce.
2. Popište projekt SMS INFO a získejte kontakty na vybrané skupiny, které oslovíte jednotlivými prvky direct marketingu.
3. Oslovte cílové skupiny a následně vyhodnoťte účinnost každého použitého prvku.
4. Na základě zjištěných poznatků navrhněte způsob oslovení dalších distribučních skupin a dalšího využití již získaných kontaktů.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu a zpracujte teoretickou část týkající se tématu práce.
2. Popište projekt SMS INFO a získejte kontakty na vybrané skupiny, které oslovíte jednotlivými prvky direct marketingu.
3. Oslovte cílové skupiny a následně vyhodnoťte účinnost každého použitého prvku.
4. Na základě zjištěných poznatků navrhněte způsob oslovení dalších distribučních skupin a dalšího využití již získaných kontaktů.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J., Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
[3] HRADISKÁ, E., LETOVANCOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Zlín : FT VUT, 1999. 140 s. ISBN 80-214-1421-9.
[4] NASH, E. Direct marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-83-4.
[5] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J., Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
[3] HRADISKÁ, E., LETOVANCOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Zlín : FT VUT, 1999. 140 s. ISBN 80-214-1421-9.
[4] NASH, E. Direct marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-83-4.
[5] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. J. Kubík, CSc.:
Jaký vztah je mezi firmami Moravská vodárenská a Vodovody a kanalizace?