Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea
ve Zlíně. K vypracování práce byl proveden marketingový průzkum, který vycházel z výsledků dotazníkového šetření. Tento dotazník byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea. V praktické části bakalářské práce byla také analyzována současná situace muzea. V teoretické části byly použity informace a fakta z literatury, zabývající se marketingovým průzkumem a spokojeností zákazníků. V závěru této bakalářské práce byly vypracovány návrhy na zvýšení povědomí veřejnosti o Obuvnickém muzeu ve Zlíně a zlepšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is on the topic analysis of customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin. A marketing research has been evaluated on the basis of questionnaire survey. These questionnaires are focused on customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin. In the practical part of bachelor thesis
I make analysis of the current internal situation too. In the theoretical part I deal with literatures, which include topics like marketing research and customer satisfaction.
In the end of my bachelor theme I develop proposals to increase attendance, customer satisfaction and improvement in services of the Shoemuseum Zlin.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, dotazníkové šetření, analýza interní situace, marketingový průzkum, zvýšení návštěvnosti, zlepšení služeb
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, questionnaire survey, analysis of the internal situation, marketing research, increase of attendance, improve of services
Rozsah průvodní práce
54 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea
ve Zlíně. K vypracování práce byl proveden marketingový průzkum, který vycházel z výsledků dotazníkového šetření. Tento dotazník byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea. V praktické části bakalářské práce byla také analyzována současná situace muzea. V teoretické části byly použity informace a fakta z literatury, zabývající se marketingovým průzkumem a spokojeností zákazníků. V závěru této bakalářské práce byly vypracovány návrhy na zvýšení povědomí veřejnosti o Obuvnickém muzeu ve Zlíně a zlepšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is on the topic analysis of customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin. A marketing research has been evaluated on the basis of questionnaire survey. These questionnaires are focused on customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin. In the practical part of bachelor thesis
I make analysis of the current internal situation too. In the theoretical part I deal with literatures, which include topics like marketing research and customer satisfaction.
In the end of my bachelor theme I develop proposals to increase attendance, customer satisfaction and improvement in services of the Shoemuseum Zlin.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, dotazníkové šetření, analýza interní situace, marketingový průzkum, zvýšení návštěvnosti, zlepšení služeb
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, questionnaire survey, analysis of the internal situation, marketing research, increase of attendance, improve of services
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se daného tématu.
2. Proveďte analýzu současné situace.
3. Proveďte dotazníkové šetření.
4. Na základě dotazníkového šetření navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se daného tématu.
2. Proveďte analýzu současné situace.
3. Proveďte dotazníkové šetření.
4. Na základě dotazníkového šetření navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 124 s. ISBN 978-80-251-2183.
[2] KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 272 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
[3] KOTLER, Philip. 10 smrtelných marktetingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha : Grada Publisher, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publisher, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publisher, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 124 s. ISBN 978-80-251-2183.
[2] KALKA, Jochen, ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 272 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
[3] KOTLER, Philip. 10 smrtelných marktetingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha : Grada Publisher, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publisher, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publisher, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
1 CD-R
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Brišová:
Ve svých návrzích na zlepšení celkové situace muzea narážíte na finanční náročnost projektu. Zamyslete se nad možností ekonomického zhodnocení navrhovaného projektu.
Kolik respondentů jste oslovila ve svém dotazníkovém šetření?