Téma mé bakalářské práce je ''Měření spokojenosti zákazníků pro firmu Leon Shoes.‘‘ Marketingový výzkum bude zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků. Průzkum budu provádět pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků dotazníkového šetření se pokusím navrhnout případná doporučení, jak zvýšit efektivnost prodeje a zvýšit míru spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelor work is ''The measurement of a customers satisfaction for the company Leon Shoes‘‘. A marketing research will be aimed at to findings of a customers satisfaction. I will do the research by the help of a questionnaire. On the basic of these results I try to propose some references how to increase a sale effectivity and a measure of a customers satisfaction in the company Leon Shoes.
Klíčová slova
Chování zákazníků, přístupy ovlivňující chování zákazníků, model spotřebitelského chování, faktory ovlivňující chování zákazníků, kupní rozhodovací proces spotřebitelů, marketingový výzkum, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Customers behaviour, accesses influencing a customers behaviour, model of a consumer behaviour, factors influencing a customers behaviour, buying decision-making process of consumers, marketing research, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Téma mé bakalářské práce je ''Měření spokojenosti zákazníků pro firmu Leon Shoes.‘‘ Marketingový výzkum bude zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků. Průzkum budu provádět pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků dotazníkového šetření se pokusím navrhnout případná doporučení, jak zvýšit efektivnost prodeje a zvýšit míru spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
Anotace v angličtině
The theme of my bachelor work is ''The measurement of a customers satisfaction for the company Leon Shoes‘‘. A marketing research will be aimed at to findings of a customers satisfaction. I will do the research by the help of a questionnaire. On the basic of these results I try to propose some references how to increase a sale effectivity and a measure of a customers satisfaction in the company Leon Shoes.
Klíčová slova
Chování zákazníků, přístupy ovlivňující chování zákazníků, model spotřebitelského chování, faktory ovlivňující chování zákazníků, kupní rozhodovací proces spotřebitelů, marketingový výzkum, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Customers behaviour, accesses influencing a customers behaviour, model of a consumer behaviour, factors influencing a customers behaviour, buying decision-making process of consumers, marketing research, questionnaire.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
2. Proveďte analýzu týkající se spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
4. Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
2. Proveďte analýzu týkající se spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
4. Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Leon Shoes.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[2] KOTLER, Philip. Marketing a management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISNB 80-247-0966-X.
[4] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 116 s.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Zlín : Aleš Čeněk Publishing, 2005.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[2] KOTLER, Philip. Marketing a management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISNB 80-247-0966-X.
[4] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 116 s.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Zlín : Aleš Čeněk Publishing, 2005.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Vránová:
1. Uveďte výhody a nevýhody písemného a elektronického dotazování.
2. Jaké formy propagace byste firmě doporučila?
3. Vede si firma vlastní evidenci reklamací podle druhu závad?