Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace. Společnost NWT Computer s. r. o. je jedna z největších IT společností v ČR. V teoretické části této BP jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou uvedeny bližší informace o společnosti. Předmětem je analýza dosavadní úroveň marketingové komunikace ve společnosti a v dílčích divizích. Na základě analýzy marketingové komunikace je navrženo několik řešení, které vedou ke zlepšení situace ve společnosti.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective. NWT Computer s. r. o. is one of the biggest IT company in Czech Republic. In the theoretical part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company and the divisions. On the basic analysis of marketing communication are proposed several solutions which could bring about improvement of situation in company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, analýza, corporate identity, public relations, internetová reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, sponzoring
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, analysis, corporate identy, public relations, internet advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, sponsoring
Rozsah průvodní práce
65 s., 4 s. text. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace. Společnost NWT Computer s. r. o. je jedna z největších IT společností v ČR. V teoretické části této BP jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou uvedeny bližší informace o společnosti. Předmětem je analýza dosavadní úroveň marketingové komunikace ve společnosti a v dílčích divizích. Na základě analýzy marketingové komunikace je navrženo několik řešení, které vedou ke zlepšení situace ve společnosti.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective. NWT Computer s. r. o. is one of the biggest IT company in Czech Republic. In the theoretical part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company and the divisions. On the basic analysis of marketing communication are proposed several solutions which could bring about improvement of situation in company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, analýza, corporate identity, public relations, internetová reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, sponzoring
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, analysis, corporate identy, public relations, internet advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, sponsoring
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci a specifikujte cíle práce.
2. Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace NWT Computer s. r. o.
3. Na základě analýzy navrhněte opatření ke zlepšení marketingové komunikace NWT Computer s. r. o.
[1] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG G. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG G. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
Vysvětlete Vámi navrženou sumu na PR aktivity firmy.
Mgr. Piska:
Konkretizujte svůj návrh na prezentaci firmy na sociální síti Facebook.