Bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu, jako novou podnikatelskou činností, o kterou chce společnost Pneuservis David Zubří s. r. o. rozšířit svůj předmět podnikání. Jejím cílem je vytvořit důkladný podnikatelský plán, podle kterého se bude moci společnost rozhodovat, která z variant je nejvhodnější pro její potřeby.
Teoretická část vymezuje v první části pojmy Internet a internetové obchodování, v druhé části se zabývá formálním obsahem podnikatelského plánu a jeho jednotlivých kapitol a také kalkulací nákladů.
Stěžejní je aplikační část, ve které je zpracován důkladný popis společnosti. Další podstatnou a nedílnou součástí je návrh podnikatelského plánu a zhodnocení jednotlivých variant tvorby internetového obchodu.
Ze zjištěných výsledků a provedených analýz jsem vytvořila pro společnost vlastní návrh a doporučení.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with creation e-commerce server, as a new business activity, which the company Pneuservis David Zubří s.r.o. wants expand its business object. The subject of the thesis is creation of detailed business plan, which can follow up in decision, which kind of e-commerce is most appropriate.
The theoretical part presents the ideas just like Internet, e-commerce, in second part it deals with formal content of a business plan and its parts and, of course, it deals with costing.
The most important is practical part, where is full company profile. Another important and indispensable part is draft of business plan and evaluation each kind of creation e-commerce server.
From found result and made analysis I have had for company my own proposal and recommendation.
Klíčová slova
Internetový obchod, tvorba internetového obchodu, podnikatelský plán, Pneuservis David Zubří s. r. o., kalkulace, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, creation of e-commerce server, business plan, Pneuservis David Zubří s.r.o., costing, marketing mix
Rozsah průvodní práce
64 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu, jako novou podnikatelskou činností, o kterou chce společnost Pneuservis David Zubří s. r. o. rozšířit svůj předmět podnikání. Jejím cílem je vytvořit důkladný podnikatelský plán, podle kterého se bude moci společnost rozhodovat, která z variant je nejvhodnější pro její potřeby.
Teoretická část vymezuje v první části pojmy Internet a internetové obchodování, v druhé části se zabývá formálním obsahem podnikatelského plánu a jeho jednotlivých kapitol a také kalkulací nákladů.
Stěžejní je aplikační část, ve které je zpracován důkladný popis společnosti. Další podstatnou a nedílnou součástí je návrh podnikatelského plánu a zhodnocení jednotlivých variant tvorby internetového obchodu.
Ze zjištěných výsledků a provedených analýz jsem vytvořila pro společnost vlastní návrh a doporučení.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with creation e-commerce server, as a new business activity, which the company Pneuservis David Zubří s.r.o. wants expand its business object. The subject of the thesis is creation of detailed business plan, which can follow up in decision, which kind of e-commerce is most appropriate.
The theoretical part presents the ideas just like Internet, e-commerce, in second part it deals with formal content of a business plan and its parts and, of course, it deals with costing.
The most important is practical part, where is full company profile. Another important and indispensable part is draft of business plan and evaluation each kind of creation e-commerce server.
From found result and made analysis I have had for company my own proposal and recommendation.
Klíčová slova
Internetový obchod, tvorba internetového obchodu, podnikatelský plán, Pneuservis David Zubří s. r. o., kalkulace, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, creation of e-commerce server, business plan, Pneuservis David Zubří s.r.o., costing, marketing mix
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu na dané téma.
2. Analyzujte dosavadní podnikatelské aktivity.
3. Vytvořte návrh podnikatelského plánu.
4. Proveďte zhodnocení variant tvorby internetového obchodu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu na dané téma.
2. Analyzujte dosavadní podnikatelské aktivity.
3. Vytvořte návrh podnikatelského plánu.
4. Proveďte zhodnocení variant tvorby internetového obchodu.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] SCULLEY, A. B., WOODS, W. W. A. B2B Internetová tržiště Revoluce v obchodování mezi firmami. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 192 s. ISBN 80-247-0081-6.
[4] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] SCULLEY, A. B., WOODS, W. W. A. B2B Internetová tržiště Revoluce v obchodování mezi firmami. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 192 s. ISBN 80-247-0081-6.
[4] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Stuchlík:
1. Jaká je podle Vás hlavní konkurenční výhoda e-shopu pneumatikyskladem.cz?
2. Z čeho jste vycházela při plánování počtu prodaných kusů pro následující 3 roky? Naznačte optimistické i pesimistické varianty.
3. Je nízká cena zboží pro společnost opravdu silná stránka?